Häxan och Lejonet (Ulvlek)

Vi var helt inne på att jag skulle käka mig själv, men sen insåg vi att vi kanske hade en liten, liten chans att artline trodde mer på mig än LenaH så då fick det bli så. Men sjukt roligt har det varit och pulsen var hög på slutet. :D
Jag hade egentligen lovat att inte rösta på dig men Lena kändes något mer trovärdig i erar sista försvar men det var jämnt 😂
 
Tack alla för en rolig och underhållande lek :love:
Och tack LL @Mirtai för alla fantastiska uppdateringar :love:

Det blev en kort lek för min del, men jag har haft minst lika kul i att följa leken från lyan.

Och hatten av för @Habina som verkligen kämpade ända in i kaklet :D
 
Vi var helt inne på att jag skulle käka mig själv, men sen insåg vi att vi kanske hade en liten, liten chans att artline trodde mer på mig än LenaH så då fick det bli så. Men sjukt roligt har det varit och pulsen var hög på slutet. :D
Ja, men så mycket roligare när det får avgöras på riktigt! Känns som att det är väldigt vanligt att lyan ger upp mot slutet så det här var ju verkligen ett guldavslut!
 
Jag var så nära att rösta på Habina i slutet för att jag tänkte att så jäkla förvirrad kan man väl ändå inte vara, jag skulle ha gått på min magkänsla.
 
Det mest förvirrande var att få info om att ängeln skyddat Habina! Det kändes som ingen förutom Habina hade skyddat Habina.

:p

Sedan blev det ännu mer förvirrande när ingen höll Habina som god men hoppades på att spionen ville vara diskret.

VA?! Var @cirkus så gullig? Medan vi ondgjorde oss över att vi lyckades pricka ängeln första natten. Mutter, mutter.
 
Det mest förvirrande var att få info om att ängeln skyddat Habina! Det kändes som ingen förutom Habina hade skyddat Habina.

:p

Sedan blev det ännu mer förvirrande när ingen höll Habina som god men hoppades på att spionen ville vara diskret.
Jag försökte hårt få dig på rätt spår med ängeln, jag hade ju koll på att Cirkus hade skyddat sig själv första natten
 
  • Heffaklumpen – ulv
  • Habina – Ulv
  • Qitis – brevbärare
  • Bollen – bybo
  • Cirkus – ängel
  • Hemlig – bybo
  • Snurrfian - Spion
  • Blacksmithfarm - Ledarvarg
  • Lobelia - Ulv
  • LenaH - Bybo
  • Artline - Bybo
  • Hedinn – Givmild Siare


Dag DL 1
Heffaklumpen – Ulv lynchas

Natt DL 1
Ulvarna käkar Cirkus
Ängeln skyddar Cirkus
Siaren siar Artline
Brevbäraren ger en sia till Snurrfian

Dag DL 2
Hemlig – bybo lynchas
Givmilda siaren ger en sia till artline

Natt DL 2
Ulvarna käkar Hedinn
Ängeln skyddar Habina
Brevbäraren ger spioninfo till Artline
Brevbärarens sia används för att sia qitis
Sian från den givmilda siaren används till att sia Lobelia

Dag dl 3
Lobelia – ulv lynchas

Natt dl 3
Ulvarna käkar qitis
Ängeln skyddar snurrfian
Brevbäraren ger ett beskydd till cirkus

Dag dl 4
BSF lynchas - ledarvarg

Natt dl 4
Ulvarna käkar Cirkus
Ängeln skyddar Snurrfian
Brevbärarens beskydd används för att skydda Artline

Dag dl 5
Bollen lynchas – bybo

Natt Dl 5
Snurrfian käkas – Spion

Dag dl 6
Habina lynchas - ulv
 
Senast ändrad:
Jag försökte hårt få dig på rätt spår med ängeln, jag hade ju koll på att Cirkus hade skyddat sig själv första natten

Fast du gjorde det diskret. Jag hade ärligt talat ingen koll på vem som var spion förrän vi käkade dig... Valde dig för att Artline verkade vilja rösta på LenaH
 
Jag försökte hårt få dig på rätt spår med ängeln, jag hade ju koll på att Cirkus hade skyddat sig själv första natten
Skrik högre! Tillslut så hade jag inget val än att lita på dig ang cirkus men det var svårt att släppa Habina. Hade cirkus inte blivit käk så hade jag frågat på ett diskret sätt vem som är ängel egentligen 😂
 
Fast du gjorde det diskret. Jag hade ärligt talat ingen koll på vem som var spion förrän vi käkade dig... Valde dig för att Artline verkade vilja rösta på LenaH
Kul ,jag tyckte att jag var övertydlig och tänkte att snart kommer Mirtai att säga att jag har gått över gränsen .:D
 
  • Heffaklumpen – ulv
  • Habina – Ulv
  • Qitis – brevbärare
  • Bollen – bybo
  • Cirkus – ängel
  • Hemlig – bybo
  • Snurrfian - Spion
  • Blacksmithfarm - Ledarvarg
  • Lobelia - Ulv
  • LenaH - Bybo
  • Artline - Bybo
  • Hedinn – Givmild Siare


Dag DL 1
Heffaklumpen – Ulv lynchas

Natt DL 1
Ulvarna käkar Cirkus
Ängeln skyddar Cirkus
Siaren siar Artline
Brevbäraren ger en sia till Snurrfian

Dag DL 2
Hemlig – bybo lynchas
Givmilda siaren ger en sia till artline

Natt DL 2
Ulvarna käkar Hedinn
Ängeln skyddar Habina
Brevbäraren ger spioninfo till Artline
Brevbärarens sia används för att sia qitis
Sian från den givmilda siaren används till att sia Lobelia

Dag dl 3
Lobelia – ulv lynchas

Natt dl 3
Ulvarna käkar qitis
Ängeln skyddar snurrfian
Brevbäraren ger ett beskydd till cirkus

Dag dl 4
Bollen lynchas – bybo

Natt Dl 4
Snurrfian käkas – Spion

Dag dl 5
Habina lynchas - ulv

Fast vänta nu? Vem skyddade @cirkus den natt vi käkade henne? Hade hon två skydd då?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 243
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 464
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 929
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 212
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp