Bukefalos 28 år!

Jorden runt! - Ulvlek

Lite spontana tankar utan att hinna fundera särskilt mycket:

Vem som helst av er kan vara ulv nu.

Niyama har ett bra alibi i och med Cirkus och hennes diskussioner. Skulle kunna vara ett sant bra alibi eller ett listigt drag för att ge alibi till kollega? Igår velade jag mycket om henne och det gör jag än.

Snurrfian höll jag från början åt goda hållet. Känner mig nu mer osäker. Vet att Cirkus skrev någonstans att hon inte kommer lägga rösten där, ska försöka hitta det ikväll.

BSF är alltid lurig i de lekar jag varit med i. 😅Våra röstrader ser ganska lika ut och jag vet min egen roll så jag behöver försöka lista ut vad det kan stå för.
 
Eftersom @Harrysen börjar fundera på min godhet så undrar jag om det inte är den sista ulven som försöker sprida misstankar Snurrfian röstar på Harrysen
 
Hmmm!??? Vet inte hur jag ska tänka nu?

Jag har läst och funderat och kommit fram till att jag tror att Niyama sitter med ett jättealibi i och med diskussionen med Cirkus. Valde att lägga min röst där igår, då jag var väldigt osäker på Niyama och en jag höll åt det goda hållet (Snurris) också röstade där. Sen tyckte plötsligt Snurrfian att jag var ond för att jag tyckte hon var god och ville rösta på mig. Idag röstar Snurrfian på mig för att jag funderare över hennes godhet :confused: .

Funderar på om det finnas två ulvar kvar?
 
Mitt problem är lite att jag tycker du och Snurrfian är de mest skumma :heart 😅
Nja, ditt problem är ju också att du redan har två röster på dig. Så antingen lynchas du (om de inte ändrar röst) eller så låter du goda lyan avgöra om du eller BSF ska lynchas.

Skulle snurris (eller jag) vara ond finns en ny chans imorgon.
 
Vill nog helst rösta på den jag tror är ulv i nuläget ändå. Velar mellan Niyama och Snurrfian. Igår var det ombytta roller då jag var ganska säker på att Niyama var ond och Snurrfian god. Nu känns det tvärtom och kommer lägga min röst på Snurrfian med motiveringen att hon åkt med som godförklarad hela leken och jag tycker hennes vändning i röstningen igår var jättekonstig.

Harrysen röstar på Snurrfian
 
Vill nog helst rösta på den jag tror är ulv i nuläget ändå. Velar mellan Niyama och Snurrfian. Igår var det ombytta roller då jag var ganska säker på att Niyama var ond och Snurrfian god. Nu känns det tvärtom och kommer lägga min röst på Snurrfian med motiveringen att hon åkt med som godförklarad hela leken och jag tycker hennes vändning i röstningen igår var jättekonstig.

Harrysen röstar på Snurrfian
Hur kommer det sig att du hellre blir lynchad själv?
 
Hur kommer det sig att du hellre blir lynchad själv?
Det hoppas jag inte att jag blir! 🥹Men det blir ju samma utfall av din plan om både du och jag röstar på Snurrfian? Jag har BSF åt goda hållet trots rösten på mig. Varför skulle du hellre rösta på BSF än Snurrfian? 😊
 
Det vette tusan alltså... jag hade räknat med att Harrysen skulle rösta på mig. Det gör ju att Harrysen känns mer misstänkt. Men klandrar dig inte om du låter goda lyan avgöra.
Jag håller ju dig åt det goda hållet och Snurrfian tyckte jag kändes skummast. Vad blir skillnaden om Jag och Niyama röstar på Snurrfian eller dig?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 001
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 349
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 194
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 675
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp