Bukefalos 28 år!

Jorden runt! - Ulvlek

Vad är det som gör att jag känns skummast menar du?
Dels att psykopaten Cirkus tyckte du var god, dels för att röstningen igår kändes så konstig. Citerar mig själv
"Sen tyckte plötsligt Snurrfian att jag var ond för att jag tyckte hon var god och ville rösta på mig. Idag röstar Snurrfian på mig för att jag funderar över hennes godhet :confused: ."

edit skrev fel
 
Det hoppas jag inte att jag blir! 🥹Men det blir ju samma utfall av din plan om både du och jag röstar på Snurrfian? Jag har BSF åt goda hållet trots rösten på mig. Varför skulle du hellre rösta på BSF än Snurrfian? 😊
Pga röstningen igår och att LenaH verkade tro att snurr var god.
 
Dels att psykopaten Cirkus röstade på dig och dels för att röstningen igår kändes så konstig. Citerar mig själv
"Sen tyckte plötsligt Snurrfian att jag var ond för att jag tyckte hon var god och ville rösta på mig. Idag röstar Snurrfian på mig för att jag funderare över hennes godhet :confused: ."
Knappast konstigt att Cirkus röstade på mig i och med att hon ville sätta griller i huvudet på folk. Men jag vill ändå hävda att mina röständringar snarare talar för min godhet. Du följde mig villigt igår och röstade på Niyama men idag vill du ha mig som ulv?
 
Det vette tusan alltså... jag hade räknat med att Harrysen skulle rösta på mig. Det gör ju att Harrysen känns mer misstänkt. Men klandrar dig inte om du låter goda lyan avgöra.
Vet inte om Harrysen blir mer eller mindre misstänkt? Uppgiven ulv som vill lynchas? Annars fattar jag inte vad planen skulle vara.
 
Knappast konstigt att Cirkus röstade på mig i och med att hon ville sätta griller i huvudet på folk. Men jag vill ändå hävda att mina röständringar snarare talar för min godhet. Du följde mig villigt igår och röstade på Niyama men idag vill du ha mig som ulv?
Jo men igår när jag följde dig så kändes det verkligen inte som du var god utan du röstade ju på mig för att jag tyckte du var god?
 
Niyama röstar på Blacksmithfarm
Om harrysen är ond kan goda lyan spika igen för henne, om BSF eller Snurr är ond kan goda lyan fixa lottning.

Om Snurr är ond är allt LenaHs fel :p
 
Jo men igår när jag följde dig så kändes det verkligen inte som du var god utan du röstade ju på mig för att jag tyckte du var god?
Du undrade ju om min godhet? Jag röstade på dig av den anledningen, det rimliga om du är god vore att rösta på Niyama eller BSF. Speciellt när Niyama lanserar att låta den goda lyan avgöra, de sitter på info.
 
DL 5
Blacksmithfarm röstar på Harrysen
Snurrfian röstar på Harrysen
Harrysen röstar på Snurrfian
Niyama röstar på Blacksmithfarm


Harrysen 2
Snurrfian 1
Blacksmithfarm 1
 
Du undrade ju om min godhet? Jag röstade på dig av den anledningen, det rimliga om du är god vore att rösta på Niyama eller BSF. Speciellt när Niyama lanserar att låta den goda lyan avgöra, de sitter på info.
Hehe om goda lyan ska avgöra kan hon inte rösta på mig för jag tror inte jag får rösta på mig själv.
 
Den här väntan nu :nailbiting: Jag känner mig inte ett dugg säker på att jag har gjort rätt, men samtidigt vet jag inte vad jag skulle ha gjort annars.
 
UPPDATERING!

Vi har hittills besökt hela åtta olika länder på drygt fyra dygn, vi började på Skottland, reste vidare till Svalbard, Alaska, Japan, Australien, Sydpolen, Tanzania och slutligen Kina. Vi reseledare hoppas att ni har haft roligt, har fått uppleva nya saker och kanske lärt er en och annan ny sak 😊

Men även det roliga har ett slut och vi kommer nu att påbörja den långa resan hemåt. Vi reser från Beijing Daxing International Airport till Arlanda, via Doha, Qatar. Det är inte en optimal flygning då mellanlandningen i Doha är 14h lång och med egen transfer, vilket innebär att allt bagage behöver hämtas upp och checkas in på nytt.

Men om man ska se det från den positiva sidan så landar vi i Doha runt kl 06.00 på morgonen, så vi får faktiskt en heldag i Doha. Detta innebär att den eller de som vill har möjlighet att lämna flygplatsen och ta sig in till Doha. Doha är Qatars huvudstad och är, bland annat, känt för sin arkitektur och skyskrapor. Här finns helt enkelt en del att se för den som är intresserad av kultur eller konst, eller varför inte bara gå ut och äta på någon restaurang? Men kom ihåg att flyget härifrån Doha till Arlanda lyster kl 20.00, så om ni väljer att lämna flygplatsområdet, se till att vara tillbaka här absolut senast kl 18.00!

Sagt och gjort. Deltagarna går av planet, går och hämtar sina bagage och går ut i den stora vänthallen. Några ställer sig för att prata ihop sig om vad de ska göra medan andra redan verkar ha klart för sig vad de ska göra. Efter en stund går någon för att redan nu checka in sitt bagage (för då slipper man släpa sunt på det) och sedan försvinner deltagarna en efter en åt olika håll.

Timmarna går och det börjar åter igen närma sig avresa, denna gången från Doha, Qatar hem till Arlanda. Och en efter en kommer deltagarna tillbaka till flygplatsen, de checkar in sina bagage, går tar sig vidare till rätt gate. Dock är det en deltagare som… verkar vara lite jetlagged. Det är kanske inte så konstigt med tanke på att vi de senaste fyra dygnen vistats i åtta olika länder och minst lika många tidszoner. Men nog ställer det till en del problem för Harrysen ändå. Flyget väntar nämligen inte, så Harrysen blir kvar i Doha…

Harrysen var ulv



STORT GRATTIS GODA! 🎉🥳
(Sammanfattning, roller, mm kommer strax i ett nytt inlägg)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 010
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 409
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 694
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp