Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget konstruktivt eller så, bara en personlig reflexion: den @Lyan som är på Buke, hon är så himla värd...rolig, kunnig, omtänksam och öppen (och bara för att man har en massa bra egenskaper, måste man inte alltid "leva upp" till dem). Jag önskar att jag kunde använda telepati och dela med mig tillbaka till dig av det jag ser i dina inlägg. *Kram*
Önskar att jag kunde se det själv :cry:
 
biteme_bigarmhug.gif
 
Tack ❤️

Pratat med läkaren idag och ska sätta ut voxra och lamictal också och sedan prova med abilify igen. Ser inte fram emot de närmaste veckorna :cry:
 
Häng kvar och försök att se ljusglimtarna varje dag...så fick jag göra när jag var i skiten och krälade och försöker hitta ljusglimtarna varje dag fortfarande....många kramar till dig :heartheart:heart
 
Tack ❤️

Pratat med läkaren idag och ska sätta ut voxra och lamictal också och sedan prova med abilify igen. Ser inte fram emot de närmaste veckorna :cry:

Det finns ju en möjlighet att hetsätandet som du sammankopplade med abilify ändå minskar när voxran sätts ut. Vad jag förstår så kan den senare trigga ätstördhet den med. Håller tummarna för det iaf! :heart
 
Jag lever iallafall. Men mår sämre för varje dag som går:cry: började med abilify igen igår så får se vad som händer. Orkar inte ens bry mig
 
Gott att se dig skrivit lite men mindre gott att du mår så dåligt. Jag håller en tumme för att du orkar hänga kvar och mår bättre med tiden :heart Ta hand om dig så bra du kan och försök komma ihåg att du gör så gott du kan, du kan inte göra mer än det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
284
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 111
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp