Bukefalos 28 år!

Oro i Ugglebo (Ulvlek)

Jag tror jag fått ihop pusslet med var jag har dig, cirkus och Ceta. Och jag har röstat på den jag tror är ond.

Tillägg: och q tror jag inte heller är ond.
Jag vill ha in LenaH, Mirtai och Ceta som ulvar. Känns mest säker på Ceta som ulv just nu. Enligt min motivering av min röst.

Vem i hela världen är då ängel?

Stackars mig som inte fattar ett piss
 
DL 4
19.18 Ceta röstar på LenaH
19.39 hemlig röstar på Ceta
19:53 Blacksmithfarm röstar på LenaH
20.28 Mirtai röstar på Ceta
21:10 LenaH röstar på Ceta
21:24 Cirkus röstar på LenaH
21:25 qitis röstar på Ceta


LenaH 3
Ceta 4
 
Uppdatering dag 4:

En varulv hade man blivit av med, nu gällde det bara att fortsätta bli av med resten, och fort eftersom det snart var fullmåne då onda varelser ju var extra starka.
En av invånarna i Ugglebo hade en plan, hennes elförstärkta dörrhandtag hade funkat fint, precis som hon drömt att den skulle göra. Nu hade hon hittat en gammal björnsax hon skulle gillra upp utanför sitt hus. Men när hon stod där framåtböjd över fällan fick hon en kraftig knuff i ryggen och föll med huvudet före rätt ner i saxen som slog ihop med en hemsk smäll!

Ceta var siare.


Vill ni köra NattDL redan ikväll?
 
Men vad fan - då är det hemlig som luras.

Då är nog LenaH den som hamnde i lyan pga hon var utanför från början och det visste Ceta pga sia
 
Uppdatering dag 4:

En varulv hade man blivit av med, nu gällde det bara att fortsätta bli av med resten, och fort eftersom det snart var fullmåne då onda varelser ju var extra starka.
En av invånarna i Ugglebo hade en plan, hennes elförstärkta dörrhandtag hade funkat fint, precis som hon drömt att den skulle göra. Nu hade hon hittat en gammal björnsax hon skulle gillra upp utanför sitt hus. Men när hon stod där framåtböjd över fällan fick hon en kraftig knuff i ryggen och föll med huvudet före rätt ner i saxen som slog ihop med en hemsk smäll!

Ceta var siare.

Vill ni köra NattDL redan ikväll?
Djävlar i mig.
Hemlig din luring!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 492
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 233
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 031
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 793
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp