Bukefalos 28 år!

Oro i Ugglebo (Ulvlek)

Deltagare:
1. cirkus bybo
2. Mirtai ulv
3. Blacksmithfarm Ängel
4. Qitis Trollkarl
5. Pegasus63 bybo
6. Niyama bybo
7. LenaH -ledarvarg
8. Heffaklumpen ulv
9. Ceta siare
10. fio bybo
11. Elo bybo
12. Hedinn ulv

Dag1
Fio lynchas, bybo.

Natt1
Siaren siar BSF
Ängeln skyddar BSF
Trollkarlen trollar Ceta
Ulvarna käkar. Bsf

Goda lyan skickar siarraden till BSF

Dag 2
Niyama lynchas, bybo.

Natt 2
Ängeln skyddar qitis
Siaren siar LenaH
Ulvarna käkar Pegasus
Trollkarlen trollar LenaH

Goda lyan skickar trollningen till Q

Dag 3
Elo lynchas, bybo

Natt 3
Ängeln skyddar hemlig
Siaren siar hemlig
Trollkarlen trollar ?
Ulvarna käkar LenaH
(Heffaklumpen dör)

Goda lyan skickar käket till BSF

Dag 4
Ceta lynchas, siare

Natt 4
Ängeln skyddar cirkus
Trollkarlen trollar Mirtai
Ulvarna käkar qitis
 
Du var för diskret!

De visste ju redan om att du var ängel. Du skulle skrikit lite högre idag så hade du nog fått med q också.
Jag fattade i sista sekund även om jag helst hade röstat på Mirtai bara för det var den enda jag var säker på som ulv
Hur var du säker på det?
 
Du var för diskret!

De visste ju redan om att du var ängel. Du skulle skrikit lite högre idag så hade du nog fått med q också.
Jag fattade i sista sekund även om jag helst hade röstat på Mirtai bara för det var den enda jag var säker på som ulv
Men hur tusan gör man det då? Jag kan inte sånt - är för rädd att gå över gränsen och hinta ju...
 
Deltagare:
1. cirkus bybo
2. Mirtai ulv
3. Blacksmithfarm Ängel
4. Qitis Trollkarl
5. Pegasus63 bybo
6. Niyama bybo
7. LenaH -ledarvarg
8. Heffaklumpen ulv
9. Ceta siare
10. fio bybo
11. Elo bybo
12. Hedinn ulv

Dag1
Fio lynchas, bybo.

Natt1
Siaren siar BSF

Ängeln skyddar BSF
Trollkarlen trollar Ceta

Ulvarna käkar. Bsf

Goda lyan skickar siarraden till BSF

Dag 2
Niyama lynchas, bybo.

Natt 2
Ängeln skyddar qitis
Siaren siar LenaH
Ulvarna käkar Pegasus
Trollkarlen trollar LenaH

Goda lyan skickar trollningen till Q

Dag 3
Elo lynchas, bybo

Natt 3
Ängeln skyddar hemlig
Siaren siar hemlig
Trollkarlen trollar ?
Ulvarna käkar LenaH
(Heffaklumpen dör)

Goda lyan skickar käket till BSF

Dag 4
Ceta lynchas, siare

Natt 4
Ängeln skyddar cirkus
Trollkarlen trollar Mirtai
Ulvarna käkar qitis
Jag var poppis alltså:rofl: Siad, käkad och skyddad (av mig själv) plus att jag fick raden om att jag var siad.

Men det gjorde ju att jag inte vågade lita på någon som satte mig som god - den kunde vara ulv liksom

och från LL konversationen:
Men faan. Jag vill ha ceta som siare ju. Bara haken då att hon röstade på mig efter att jag var siad. Tidigt dessutom...
Så då vågade jag inte lita på det, hade precis tänkt posta ett "titta här Ceta gjorde två inlägg, ett OT och ett med rösten på LenaH, hon måste vara siare" Men eftersom hon röstade på mig i DL2 och jag visste att jag var siad så kunde det inte stämma...
 
Men hur tusan gör man det då? Jag kan inte sånt - är för rädd att gå över gränsen och hinta ju...

Äsch du skulle fläskat på lite mer.

Jag fattade att LenaH nog blev käk för att de aldrig trodde hon var ledare (nör jag kom på hur teorierna om henne var och att jag faktiskt inte var ulv som en ledare kan ha följt) och då slog det mig att du kan ju vara ängel som visste så jag valde att gå med dig snarare än att tro på hemlig.

@Ceta fasen vad synd att du inte var tydligare och att du drog in petite moi i dina teorier som skum, jag blev genast avig mot dig då :cry: :o:arghh: till sist så fattade jag att du hade rätt om LenaH men det betydde ju att du hade fel om mig.
 
Så då vågade jag inte lita på det, hade precis tänkt posta ett "titta här Ceta gjorde två inlägg, ett OT och ett med rösten på LenaH, hon måste vara siare" Men eftersom hon röstade på mig i DL2 och jag visste att jag var siad så kunde det inte stämma...

Ja nej sjutton då hade inte jag heller litat på henne.

Jag trodde ju också hon var siare igår men sen tänkte jag att hon hade blivit käk för att hon såg ut som en siare...ja ja
 
Äsch du skulle fläskat på lite mer.

Jag fattade att LenaH nog blev käk för att de aldrig trodde hon var ledare (nör jag kom på hur teorierna om henne var och att jag faktiskt inte var ulv som en ledare kan ha följt) och då slog det mig att du kan ju vara ängel som visste så jag valde att gå med dig snarare än att tro på hemlig.

@Ceta fasen vad synd att du inte var tydligare och att du drog in petite moi i dina teorier som skum, jag blev genast avig mot dig då :cry: :o:arghh: till sist så fattade jag att du hade rätt om LenaH men det betydde ju att du hade fel om mig.
Jag fick raden strax efter sju någon gång ikväll, innan dess visste jag inget, och fattade inte riktigt vem annars goda lyan skulle ha skickat infon till... ( 🙈 )
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 888
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 431
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 529
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 277
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp