Bukefalos 28 år!

Oro i Ugglebo (Ulvlek)

Ok. Ängel nu får du kämpa lite.
Och ge ulvarna tji i vem de tänker käka!
du vet ju vem du är. Du har nog koll på mig också samt cirkus.
33% chans att skydda rätt mot vad ulvarna väljer av oss

fan jag skulle röstat på lenah.
hemlig som lurade brallorna av mig.
inte snällt :meh:
 
men fan skyll inte på mig

jag trodde hon hade siat mig ju. Uppenbarligen inte
Nej jag menade inte till dig. Utan till mig själv egentligen. Tyckte ju att det var så konstigt att hemlig bara hittat en god om hon var siare. Ifrågasatte ju. Blev total lurad.
 
Jag skrev ju det. Att jag undrade om du var säker på hemlig. :arghh:

Då borde lyan vara Mirtai, hemlig, LenaH ?

Så är det du, jag och bsf kvar som är goda?
Jag fattar bara inte vem av er som är ängel? Den har ju varit sjukt diskret i så fall helt i onödan eftersom ulvarna ju vetat hela tiden
 
Då borde lyan vara Mirtai, hemlig, LenaH ?

Så är det du, jag och bsf kvar som är goda?
Jag fattar bara inte vem av er som är ängel? Den har ju varit sjukt diskret i så fall helt i onödan eftersom ulvarna ju vetat hela tiden
Låt nu ulvarna fundera på det också ;)
 
Vore fruktansvärt kul om ängeln skyddar rätt. Sånt händer aldrig när jag är på den sidan som ska ha tur
 
Uppdatering natt 4:

När Cetas bästa vän fick se blodbadet på gårdsplanen så såg hon rött. Hon kallade snabbt till ett nytt byaråd, och tog med sig sitt senaste hopkok av en trolldryck som skulle vara giftig för Varulvar dit för att dela ut den.
Tyvärr visade sig ångorna vara giftiga för människor och alla på byarådet dog omedelbart.

Qitis var Trollkarl

Varulvarna var rätt nöjda med det resultatet, nu har de ju hela Ugglebo för sig själva.

GRATTIS ONDA!!!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 887
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 423
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 529
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 277
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp