Bukefalos 28 år!

Pippi på tivoli (Ulvlek)

Jag missförstod dig inte avsiktligt. Jag tyckte du var konstig som sa olika antal vid två tillfällen. Det står jag fast vid och tyvärr, jag är god så det lutar åt att ulvarna vinner. Vilket de förtjänar, de har spelat riktigt bra.
I så fall brster det i läsförståelse. Hur i hela fridens namn får du annars det till att jag talar om alla ulvar när jag svarar på DIN fråga om Kling och klang. Jag skriver dessutom att jag inte tänker på rollen i termer som 1 eller 2 utan lämnar det öppet?

Efter det tjatade du om att jag gissat på 1-2 ulvar. Vill du att jag ska ompröva dig som ulv fpr du komma me något bättre.
 
Om jag vore ulv som du påstår varför hela friden skulle jag ändra röst till Klara? Det ger liksom ingen mening. För enligt dina teorier skulle jag då vara Prussiluskan eller? 😅 make it make sense. @Habina så du visade jag vände kåpan och röstade ut en ulv- ok. Låt oss köpa det resonemang. Hur tillgodoser detta lyan?
Plus borde jag inte istället ha försökt vända ögonen mot en god istället för att rösta ut en ulv kollega?
 
Om jag vore ulv som du påstår varför hela friden skulle jag ändra röst till Klara? Det ger liksom ingen mening. För enligt dina teorier skulle jag då vara Prussiluskan eller? 😅 make it make sense. @Habina så du visade jag vände kåpan och röstade ut en ulv- ok. Låt oss köpa det resonemang. Hur tillgodoser detta lyan?

Nä vet du. Jag orkar inte förklara längre. Jag ser fram emot att få prata med gänget i Villa Villerkulla helt enkelt.
 
I så fall brster det i läsförståelse. Hur i hela fridens namn får du annars det till att jag talar om alla ulvar när jag svarar på DIN fråga om Kling och klang. Jag skriver dessutom att jag inte tänker på rollen i termer som 1 eller 2 utan lämnar det öppet?

Efter det tjatade du om att jag gissat på 1-2 ulvar. Vill du att jag ska ompröva dig som ulv fpr du komma me något bättre.

För att du INNAN detta hållit med cirkus när hon skrev att hon trodde det var 4-5 ulvar.
 
Några tankar om andra spelare?
Ja jag tänker mycket men tycker det är klurigt. Någon har ju lurat en till Azerbajdzjan.
Just nu spelar ju inte min andra röst någon roll men det finns ju andra som kan rösta också. Så försöker kolla vem de som åkt ut kan tänka sig ha pekat ut. Hemlig hann ju med 2 DL innan hon dog. Och man vet ju inte vem som fått paket osv.
 
Ja jag tänker mycket men tycker det är klurigt. Någon har ju lurat en till Azerbajdzjan.
Just nu spelar ju inte min andra röst någon roll men det finns ju andra som kan rösta också. Så försöker kolla vem de som åkt ut kan tänka sig ha pekat ut. Hemlig hann ju med 2 DL innan hon dog. Och man vet ju inte vem som fått paket osv.
Jag är mest impad över att du kan stava till Azerbajdzjan... 🤣
 
Röstlista DL5 (dubbellynch) - 21:00

10:21 Lobelia röstar på Habina
10:45 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på BSF
19:15 Blacksmithfarm röstar på Habina
19:15 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
19:46 Jfrelin röstar på Habina
20:15 Habina röstar på queenlilith
20:15 Habina röstar på Blacksmithfarm

Habina 5
Blacksmithfarm 4
Mirtai 1
queenlilith 1
För att ge mig ens en chans att överleva - även om jag inte tror det hjälper, så ändrar jag röst.

Blacksmithfarm ändrar röst från Mirtai till QueenLilith
 
Röstlista DL5 (dubbellynch) - 21:00

10:21 Lobelia röstar på Habina
10:45 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på BSF
19:15 Blacksmithfarm röstar på Habina
19:15
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
19:46 Jfrelin röstar på Habina
20:15 Habina röstar på queenlilith
20:15 Habina röstar på Blacksmithfarm

Bsf ändrar röst till QueenLilith

Habina 5
Blacksmithfarm 4
queenlilith 2
 
För att du INNAN detta hållit med cirkus när hon skrev att hon trodde det var 4-5 ulvar.
Så du kommer inte ihåg din egen fråga och misstolkar och vad jag svarar för att du missuppfattat cirkus. Cirkus skriver inte ens 4-5ulvar. Hon hon tar exemplet fyra och kobstaterar att vid 4 ulvar så skulle det bli 5 röster som om det vore 5 ulvar.

Jag har skrivit ett långt inlägg om dina "missförstånd" med citat och allt.


Egentligen är det strunt samma med antalet ulvar du menar att jag påstått det finns. Jag tolkar det mer som du letar efter något som kan misskreditera mig och vinna röster mot mig. Inte som du förutsättningslöst letar ulvar.

Jag vet inte 100 om jag har rätt, men jaghar svårt att se dig som god efter det.
 
Dom enda som kan vara onda utöver Habina om hon visar sig vara god är isåfall Jfrelin eller Lobelia för mig, Blacksmithfarms röst på Mirtai visar enda att hon försöker få ut henne. Eftersom Lobelia grävt så mycket fram och tillbaka har jag mer misstankar mot Jfrelin. Särskilt eftersom hon inte tvekar på habina rösten men inte lagt andra rösten än?
 
Min teori igår med lya kompis alibi från Jfrelins sida kanske är korrekt. Vi får se snart. Att hon råkade rösta på Klara för alibi.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 751
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 022
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 363
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 673
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp