Bukefalos 28 år!

Pippi på tivoli (Ulvlek)

Min teori gällande Klara igår visade sig då stämma.... Att jfrelin fuckade upp med sin röst som va menat som en alibi röst
 
Röstlista DL5 (dubbellynch) - 21:00

10:21 Lobelia röstar på Habina
10:45 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på BSF
19:15 Blacksmithfarm röstar på Habina
19:15
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
19:46 Jfrelin röstar på Habina
20:15 Habina röstar på queenlilith
20:15 Habina röstar på Blacksmithfarm

Bsf ändrar röst till QueenLilith
Jfrelin röstar på QueenLilith

Habina 5
Blacksmithfarm 4
queenlilith 3
 
Röstlista DL5 (dubbellynch) - 21:00

10:21 Lobelia röstar på Habina
10:45 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Blacksmithfarm
10:51 QueenLilith röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på Habina
18:38 Mirtai röstar på BSF
19:15 Blacksmithfarm röstar på Habina
19:15
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
19:46 Jfrelin röstar på Habina
20:15 Habina röstar på queenlilith
20:15 Habina röstar på Blacksmithfarm

Bsf ändrar röst till QueenLilith
Jfrelin röstar på QueenLilith

Habina 5
Blacksmithfarm 4
queenlilith 3
Jfrelins röst är 20.59 enligt bukeklockan så alla röster är i tid. Så om alla är överens om att denna röstlistan stämmer så kör vi på den? :)
 
Uppdatering DagDL 5
Annika och hennes vänner har ny energi efter en lugn morgon. De försöker njuta så mycket de kan av Tivolit då det snart reser vidare till nästa stad.

Prussiluskan har också återhämtat sig och är åter på krigsstigen. När barnen står vid gosedjurshjulet hamnar Fredrika lite på sidan om. Prussiluskan ser sin chans och fattar tag i Fredrika. Men Fredrika har röstresurser som räcker och blir över och skriker av allt vad hon är värd. Det blir sånt tumult runt omkring dem att både Prussiluskan och Fredrika tillslut blir tagna av ordningsvakterna och utslängda från området.

Blacksmithfarm var Prussiluskan - ond röstfifflare

Habina var Fredrika - bybo
 
Sorry Habina, men varför höll då på att missförstå mina inlägg så kapitalt, det var det som gjorde att jag inte ens funderade på dig som god.:heartheart:heartheart:heart
 
Det har ju inte hjälpt hittills. Jag är less på att gräva åt andra.
Fast Lobelia är ju god? 😊 jag drog upp igår teorin gällande klara att Jfrelin hade råkat rösta på Klara för alibi och att ulvarna pissade i brallan med det, men ingen följde ju upp på det heller 😅 det visade sig ju stämma. Så tyckt jag grävt mycket och jag prickade även rätt på BSF som jag nämnde för länge sedan. Så tycker ändå jag har grävt mycket med.
 
Vi kan väl köra natt DL så snart lyan är redo eller? Tänker vi inte behöver vänta till 21.30 jag vet iaf vem jag röster på om jag lever tills nästa lynch
 
Fast Lobelia är ju god? 😊 jag drog upp igår teorin gällande klara att Jfrelin hade råkat rösta på Klara för alibi och att ulvarna pissade i brallan med det, men ingen följde ju upp på det heller 😅 det visade sig ju stämma. Så tyckt jag grävt mycket och jag prickade även rätt på BSF som jag nämnde för länge sedan. Så tycker ändå jag har grävt mycket med.
Jfrelin var i huvudet min reservulv, men jag hade ju mina 2 onda.
 
Fast Lobelia är ju god? 😊 jag drog upp igår teorin gällande klara att Jfrelin hade råkat rösta på Klara för alibi och att ulvarna pissade i brallan med det, men ingen följde ju upp på det heller 😅 det visade sig ju stämma. Så tyckt jag grävt mycket och jag prickade även rätt på BSF som jag nämnde för länge sedan. Så tycker ändå jag har grävt mycket med.
Nästan rätt. Jag röstade på Klara för när Lobelia skulle visar sig vara god skulle ni gå på mig, Klara eller BSF men oavsett så hade vi kunnat vinna då om vi lyckats med käket. Då vi alla 3 hade varit kvar tills nu och haft extra röst och ni hade varit 2 kvar….
 
Nästan rätt. Jag röstade på Klara för när Lobelia skulle visar sig vara god skulle ni gå på mig, Klara eller BSF men oavsett så hade vi kunnat vinna då om vi lyckats med käket. Då vi alla 3 hade varit kvar tills nu och haft extra röst och ni hade varit 2 kvar….
Gött att kunna sätta käppar i hjulet för lyan 😈👻
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 751
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 022
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 363
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 673
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp