Bukefalos 28 år!

Tittar in i ditt kök del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaaa! Jag ser konversationen framför mig:

"Hej, jag har en affärsidé som jag tror att ni kommer tycka är jätteintressant! Jo, det rör sig om en forumtråd med ungefär tio aktiva skribenter... Och alltså, de gillar att läsa om mat. Nä, det är ingen marknad som ni har någonting med att göra. Nä, era varor finns inte att få tag på där. Nä, de har inga planer på att flytta hit eller så. Men jag tänkte att det kanske skulle vara intressant ändå... För min skull? Snälla?"

Jag tror att det blir succé! :banana:
Du kan ju annars lägga fram det som att vi kan vara någon form av marknadsundersöknings-grupp liksom? Du promotar, vi kommer med åsikter och om företaget lyckas expandera till Sverige är det bara tack vare dig och din väl genomförda undersökning!
 
Jag var hemma över lunch och åt en ganska påver skål med grönsaker och blev varken mätt eller glad, så jag åtgärdade det med en lunchefterrätt. På pannkakstemat: söt rismjöls- och kokospannkaka med hallon och kardemumma. Den ser rätt blek ut, men det är åtminstone delvis färgåtergivningens fel. God blev den, iaf!



9E496A8D-E99C-4F02-B333-E44F19F64E4D.jpeg
 
Jag var hemma över lunch och åt en ganska påver skål med grönsaker och blev varken mätt eller glad, så jag åtgärdade det med en lunchefterrätt. På pannkakstemat: söt rismjöls- och kokospannkaka med hallon och kardemumma. Den ser rätt blek ut, men det är åtminstone delvis färgåtergivningens fel. God blev den, iaf!



Visa bifogad fil 13706
Lyckas du göra en pannkaka? 1? Hur gör du smet då?
 
Diskuterade middagsplaner med sambon. Enades om att inte synkronisera idag varpå jag sade "det är lugnt, jag kan äta nudlar och broccoliskalken som är över". :rofl:

(Kommer fylla ut med morot, haricot verts, miso och vad jag hittar så det blir tack och lov inte lika asketiskt som det låter. )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 540
  • Låst
Mat Matinspirationen fortsätter! Vad lagas det för godsaker hemma i köken? Vad äts, i eller utanför köken? Hur smakade det? Och kanske hur...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
105 618
Senast: Mineur
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 403
Senast: LenaH
·
  • Låst
Relationer Här kör vi hårt, vi vill ha alla detaljer. Förra tråden...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
115 453
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp