Tittar in i ditt kök del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill du diskutera intima kvinnokroppsliga detaljer kanske du kan starta en egen tråd? Vi äter faktiskt här!:mad:





;)
Jag blir alltid extremt hungrig precis före och ungefär mitt under mens, dock inte specifikt på kött.

Jag har p-stav som håller på att ta slut och har knappt haft mens på typ åtta år, men nu är det snart dags för byte osv. Trodde att jag hade blivit besatt av en demon härom månaden när jag verkligen ville äta ALLT JAG SÅG i typ tre dagar, var som ett bottenlöst hungermonster och sedan ba ahhhh, mens ja, nu minns jag...
 
På hundens lunchrunda, som vi lyxigt nog kunde glida iväg på tillsammans i solen, snubblade vi över en foodtruck. Det luktade ganska lovande, men veganburgaren som jag åt var inte alls god. Inte genomlagad utan alldeles smetig - den var tillagad som en bra högrevsburgare, snabbt och varmt. Brödet var småbeskt(ni vet hur graham kan bli ibland?). Ingen höjdare. Men solen, solen! Och värmen!
 
Jag har p-stav som håller på att ta slut och har knappt haft mens på typ åtta år, men nu är det snart dags för byte osv. Trodde att jag hade blivit besatt av en demon härom månaden när jag verkligen ville äta ALLT JAG SÅG i typ tre dagar, var som ett bottenlöst hungermonster och sedan ba ahhhh, mens ja, nu minns jag...
Tänk att det blir sån skillnad, ändå!
 
Jag fick köttsug igår (det händer ibland, gärna efter avslutad... vad säger man i denna pryda tråd tro, LINGONVECKA?) och stekte en pepparbiff och åt med kokt broccoli och sparris. Drabbades av sötsug efteråt (förstås, ni hör ju, kolhydratsbrist deluxe) och åt en bit pecanpaj.

I eftermiddag råkar jag veta att jag ska få marängsviss då kollega fyller 40, ikväll får jag diverse mackor och sånt på bokcirkel och nu ska jag knata ut i lunchrummet och värma spaghetti och köttros, f'låt, köttfärssås.

Jag insåg igårkväll varför jag var så sugen på rosa hamburgarkött ;)
 
Jag har p-stav som håller på att ta slut och har knappt haft mens på typ åtta år, men nu är det snart dags för byte osv. Trodde att jag hade blivit besatt av en demon härom månaden när jag verkligen ville äta ALLT JAG SÅG i typ tre dagar, var som ett bottenlöst hungermonster och sedan ba ahhhh, mens ja, nu minns jag...

Inte BLÅBÄR som i all reklam på tv?
 
Middagen igårkväll blev thai på en uteservering, de hade sådan där brun tofu som jag nämnt tidigare. Jättegott! En liten Singha till det.

Idag åt jag lunch på en pizzabuffé i solen på uteserveringen. Går verkligen ingen nöd på mig!
 
Är sjukt sugen på våfflor med grädde och sylt, men äter jag det kommer jag ha noll aptit för min goda middag ikväll :meh:
 
Någon som sitter på bra tips på någon maträtt som innehåller broccoli fast som inte smakar just så mycket broccoli? :p (Pojkvännen gillar inte broccoli men tycker att det är okej om det smakar mest annat, så då måste jag givetvis göra något med det i :grin:).
 
Åh ska snart börja laga middag. Blir så glad att för en gångs skull äta riktig mat (nyttig?) mat. Marinerad fläskfilé rostade grönsaker och tsatsiki :d Jo jag vet att jag redan sagt det ett antal gånger men det känns så härligt. Önskar jag orkade äta våfflor efteråt. Av någon förunderlig anledning har jag fem våffelpaket hemma. :idea:
 
Åh ska snart börja laga middag. Blir så glad att för en gångs skull äta riktig mat (nyttig?) mat. Marinerad fläskfilé rostade grönsaker och tsatsiki :d Jo jag vet att jag redan sagt det ett antal gånger men det känns så härligt. Önskar jag orkade äta våfflor efteråt. Av någon förunderlig anledning har jag fem våffelpaket hemma. :idea:

Hemköps fel. 5kr per paket ledde många i fördärvet:D
 
9239031F-ED14-4BBA-8C97-2E83B6DFCF3B.jpeg


Mandolinad sötpotatis, äcklig tofu, padrones, halloumi och rödbetsskott. Grön tuborg till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 826
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Mat Matinspirationen fortsätter! Vad lagas det för godsaker hemma i köken? Vad äts, i eller utanför köken? Hur smakade det? Och kanske hur...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
104 786
Senast: Mineur
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 133
Senast: LenaH
·
  • Låst
Relationer Här kör vi hårt, vi vill ha alla detaljer. Förra tråden...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
115 173
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp