Tittar in i ditt kök del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bortsett från det suspekta i att äta leverpastej och kräftor med grädde och majonäs är det väldigt... kufiskt?..? Med så militäriskt dekorerad mat.

4B5A039E-357F-431C-8680-8A10735B8C57.jpeg


Ägg, kiwi och tomat. Klassisk kombo.
 
Jag har aldrig ägt någon.
Jag är uppväxt utan - du och min käre fader verkar ha ungefär samma pedagogiska idé. Fick en när jag flyttade hemifrån som användes en gång till att smälta en plastbunke, sen glömdes den bort i ett skåp.

Så kom det en ny mikro på köper när jag träffade sambon, men den tekniken överlåter jag till honom. Är ju så okvinnligt att förstå en mikro! TIHI!

Kan inte. Sover räv. Lurar SKORK så hen sover vidare, eventuellt även partnern så hen diskar och fejjar klart. Lilla jag bara stööööör när hen diskar.
Åh din listiga lilla kvinna! :love: Och ny profilbild har du också!
 
Eftermiddagsfika igår: kulglass i strut på kanaltrappen.

Middag: Middag på hipstrig restaurang; tartar på rödkulla med ramslök, rågsmulor och färskost, ett trevligt rött naturvin. Bakad lök, tång och friterad surdeg och silverbär. Till dessert tog jag ett glas rosébubbel, också av naturvinskaraktär, som var jättejättegott!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 519
Senast: em76
·
  • Låst
Mat Matinspirationen fortsätter! Vad lagas det för godsaker hemma i köken? Vad äts, i eller utanför köken? Hur smakade det? Och kanske hur...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
104 593
Senast: Mineur
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 116
Senast: LenaH
·
  • Låst
Relationer Här kör vi hårt, vi vill ha alla detaljer. Förra tråden...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
115 144
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp