Bukefalos 28 år!

Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

Ok, tyckte ändå du var skum.
Sitter på telefonen så ser inte vilket nummer men på sidan 13 är det :)
Jo jag vet vad jag skrev :) jag var ju ond så klart jag var skum, men jag orkar inte vara övertydlig i varenda inlägg längre. Som när man inte kan skriva hörs imorgon utan att lägga till om jag lever då. För annars blir man misstänkt. Så drygt. Då är jag hellre skum oavsett god eller ond :)
 
Jo jag vet vad jag skrev :) jag var ju ond så klart jag var skum, men jag orkar inte vara övertydlig i varenda inlägg längre. Som när man inte kan skriva hörs imorgon utan att lägga till om jag lever då. För annars blir man misstänkt. Så drygt. Då är jag hellre skum oavsett god eller ond :)
Haha sånt gör jag aldrig. Orkar aldrig skriva om jag lever/ om nån annan lever eller whatever, jag tänker att det borde vara självklart underförstått liksom. :p På samma sätt som att jag alltid skriver ur ett perspektiv att jag är god, det är ju givet att man gör oavsett roll. Misstänker aldrig någon annan för sånt, blir sällan misstänkt för det själv heller.

Är väl i princip bara DL1 folk plockar sånt som teorier oavsett. :)
 
Sedan vill jag och @Hedinn be om ursäkt till Cirkus1 för DL1...
MEN eftersom vi bägge två hade röster emot oss och vi tog fårulven i beaktande så kände vi att vi behövde samla oss och rösta på samma person eftersom vi visste var vi hade varandra men inte litade på någon annan, så att säga..

Hoppas du uppskattade vår försoningsgåva iaf (även om du använde den på mig ;) )
 
Vad försa jag mig på :o
Du försa dig väl egentligen inte, det blev dock ett visst problem när du placerade bollen i lyan och såg Paddi som en möjlig kollega till henne.
LenaH, cirkus och Poisonous var sen tidigare uteslutna som möjliga tvillingar av de flesta av olika skäl, så det fanns helt plötsligt ingen tvilling kvar då... :D
 
Men Cirkus siade inte förrän natten som var å efter hon fått svaret gick hon direkt efter dig och röstade tidigt :p

Jag insåg ju att jag var säker på q som ulv så det stod faktisskt mellan dig och bollen ;) därav min sia på dig. När q sen sa att leken var över om hon åkte visste jag 100%

Men jag nailade lyan rätt snabbt eller hur Gabby? Den enda jag tvekade på var boll/paddi
 
Sedan vill jag och @Hedinn be om ursäkt till Cirkus1 för DL1...
MEN eftersom vi bägge två hade röster emot oss och vi tog fårulven i beaktande så kände vi att vi behövde samla oss och rösta på samma person eftersom vi visste var vi hade varandra men inte litade på någon annan, så att säga..

Hoppas du uppskattade vår försoningsgåva iaf (även om du använde den på mig ;) )

ha ha jag var jättesur - spion är ju den roligaste rollen. Men jag tror faktiskt att det gjorde att jag blev rätt skärpt sen. Jag hade nog lagt pusslet lite snabbare som spion, men vissa saker var väldigt uppenbara

LenaH visste jag egentligen inte att hon var god först - det var just att vi var så extremt synkade som fick mig att tro att hon var nog på min sida
 
För övrigt sjukt frustrerande att sitta bredvid och se på när alla börjar misstänka Paddi, när vi outat oss som tvillingar brutalt mycket (enligt min åsikt, då) :rofl:
 
Jag insåg ju att jag var säker på q som ulv så det stod faktisskt mellan dig och bollen ;) därav min sia på dig. När q sen sa att leken var över om hon åkte visste jag 100%

Men jag nailade lyan rätt snabbt eller hur Gabby? Den enda jag tvekade på var boll/paddi
Sedan tog jag din roll @cirkus utifrån @bollen__ s inlägg om att du verkade "irriterad" eller något liknande. Jag tänkte att hur frustrerad är man inte om man har en viktig och intressant roll som spion och sedan blir typ bybo eller ängel istället.......
 
Åh, jag måste ju dela med mig av en av Paddis alternativa teorier som kom ikväll i väntan på uppdatering (hoppas det är okej, Paddi, men den här var underbar och beskriver rätt tydligt en del noja vi hade :D)

”Cirkus och Lena är i lyan tillsammans - inser det geniala i att bägge två röstar på fårulven Mirtai samtidigt för att skapa perfekta alibin åt sig själva. Eftersom bägge är i lyan så vet de att Mirtai fått paket och samt vad vilket gör att Lena börjar fiska efter att Pois kan ha fått en sia för att se vem/vilka som skulle protestera för att bekräfta misstankarna att du/jag är tvillingarna.

I ett sätt att be om ursäkt till stackars Cirkus1 skickar tvillingarna ett paket med en sia till Cirkus2 som lixom Mirtai är i lyan. Ulven Cirkus siar därför bollen som jägare och låtsas därför ha siat bybon Qitis som ulv för att inte bollen ska råka dra med sig en ulv i lynchen. Därefter kommer lyan att käka den outade tvillingen Paddington och onda vinner leken....”
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 212
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 968
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 848
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 599
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Agria Hundpromenad
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp