Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

Har man en möjlighet att säkert ta död på en siare som varit skyddad natt 1 skulle jag tro att man tar den chansen :angel:
Jag tycker det är rätt ointressant att spekulera i något som inte kommer inträffa och där alla redan har facit?
Och med tanke på hur klantigt du tyckt lyan agerat i den här leken så får du väl starta kurs.
 
Tack @Lenis och alla deltagare för ovanligt lång och udda lek. Lekar utan info är rätt kul :D även om jag kände mig smått desperat ibland för att ingen info fanns.
 
Jag tycker det är rätt ointressant att spekulera i något som inte kommer inträffa och där alla redan har facit?
Och med tanke på hur klantigt du tyckt lyan agerat i den här leken så får du väl starta kurs.
Öh va? Den jag tyckt varit klantigast är väl mig själv. Men för att kunna komma med teorier, och särskilt i en lek utan info, måste man ju resonera om vad ulvar brukar/borde göra och inte göra.
 
Det finns olika sätt att uttrycka sig på. :)

Alltså jag tyckte det var roande när det stod klart att du och Paddi faktiskt hade försvarat varandra. Men jag har inte uttryckt nånting om pinsamt eller skämmas, som jag fick höra av Lobelia för att jag hade fel om en deltagare.
 
Det finns olika sätt att uttrycka sig på. :)

Men då kan jag ju tycka att ditt inlägg om mina antal inlägg inte ser så trevligt ut heller. Jag har ändå haft flera dagar då jag inte skrivit på hela dagarna, men som sagt blir det många inlägg för att jag svarar på en sak åt gången istället för att skriva långa inlägg med flera citat.

Det är liksom helt okej att skämta om mina antal inlägg, men rätt trist när det gnälls. Jag skriver för många inlägg, jag skriver fel saker i inläggen, när jag har fel om en person blir det "pinsamt" för mig, när jag har rätt är det bara "tur".
:(
 
Tack alla för en rolig lek! Och tack till @Lenis för roliga uppdateringar (även om just min död var den minst spännande tror jag :p )

Och så tack till ulvarna som käkade mig, hade inget alls emot att dö ;)
 
Bra jobbat goda! Och onda, som lyckades lura åtminstone mig rejält!
Jag är så nöjd att jag prickade två onda, även om jag fastnade på en god också (sorry @Lobelia )

Jag tror det behövs semester efter den här leken :p

Tack @Lenis och alla ni andra för en kul lek!
 
Uppdatering!


images


Killa var Farmendeltagare/ulv

GRATTIS GODA och då lite extra till Hedinn, Niyama & quarter4ever som höll ställningarna till slutet! Må ni få lyckade kändisliv efter Paradise och bli inbjudna till allt från filmpremiärer till tv-soffor och Melodifestivalen!


Statistiken kommer i nästa inlägg..
Grattis Goda!

Tack @Lenis och alla deltagare för en rolig lek (iaf det lilla jag såg av den :p ;) )
 
Onda spelade skickligt för att misstänkliggöra Lobelia.
Jag är lite sur på mig själv (även om det inte spelade någon roll) att jag inte höll kvar i att hennes L-resonemang hade en gods approach snarare än en onds.
 
Onda spelade skickligt för att misstänkliggöra Lobelia.
Jag är lite sur på mig själv (även om det inte spelade någon roll) att jag inte höll kvar i att hennes L-resonemang hade en gods approach snarare än en onds.
Äsch då du nailade ju 3/4 av lyan mer eller mindre omgående
Men fattar hur du känner det.jag önskar att jag hade valt att rösta på killaloe istället för @bollen__ då hade jag haft en "perfekt" rad
Fast då hade väl LenaH och Paddington blivit sedda som lite mindre misstänkta å andra sidan. :cool:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 919
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 384
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 983
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 712
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp