Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

Åh, det där med säkert käk var också en sån där typisk inte orka läsa rollistan och tänka hela vägen! :rofl:

Jag ÄR verkligen sådär lat men stackars Paddi har ju haft i snitt 3,5 minuters tid för leken varje dag så hon hade det rätt tufft.
Alltså var det ingen i lyan som insåg det?

Och när fattade ni att jag var ängel?
 
Eh, eftersom vi inte läser rollistan :o så räknade vi med att ängeln skulle skydda sig själv och vi trodde väl mest på att hon var siare.
Skönt att höra att det var fler än jag. :angel: Jag stod i stallet på väg att göra iordning häst nr 2 för ridning strax innan DL1 och kommer på "helvete, jag måste ju rösta dolt också så den som får spioninfon kan fatta att jag är röstfifflaren" :o
 
Var det den där du var givmild siare och siade mig eller var det senare? För där ville jag inte outa dig och tänkte "röj dig inte nu" och försökte hitta på nåt misstänkt med dig för att du inte skulle bli käk.

Det var den ja. När jag kände att jag höll på att lynchas blev jag lite för desperat men vad gör man, inte storspel av undertecknad där direkt :angel:
 
Alltså var det ingen i lyan som insåg det?
Nä, jag resonerar precis som jag skrev i tråden att ulvarna oftast käkar ostörda ändå. Särskilt i början av leken, och senare vet man ju inte om förmågan finns kvar så jag tyckte inte det spelade nån större roll och det gjorde det ju inte heller med facit i hand.
 
Nä, jag resonerar precis som jag skrev i tråden att ulvarna oftast käkar ostörda ändå. Särskilt i början av leken, och senare vet man ju inte om förmågan finns kvar så jag tyckte inte det spelade nån större roll och det gjorde det ju inte heller med facit i hand.
Fast om jag hade skyddat Snurris första natten så hade ni väl använt er av förmågan andra natten?
 
Ja den var lite rolig, jag satt o följde leka rätt aktivt då och tyckte det var intressant att se hur de skulle uppfatta det, det var ju verkligen sånt läge där man kan tänka lite för snabbt o bara tycka det är ulvigt men Q hajade ju :)
Ja, alltså jag hade ju kunnat enbart teoria om ängel och bybo, men jag tycker det är så vansinnigt tråkigt när man gör det så uppenbart. Då är jag hellre mer diskret/otydlig och riskerar att åka för det själv. :)
 
Vill minnas att @cirkus i princip nailade åtminstone 3/4 av lyan rätt tidigt eller är jag fel ute?

Cred @Lobelia som kämpade på trots rejält drev, @fio som kämpade på trots att det barkade utför, o givetvis alla som engagerat sig! Jäklar vilken lek det blev, 70+ sidor! Fick så stor god lya att jag fick hoppa ur den till slut, hoppas ni hade trevlig där med!
Ja strax innan jag dog hade jag LenaH, Paddi och fio som säkra ulvar. Velade sen mellan Hedinn, Lobelia och Killa
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 897
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 382
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 973
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 710
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp