Ulvlek -påsk

Jag fattar inte hur ni fattar ens :rofl:

Jag är mest lost:grin:
Fast du fattade ju skitmycket. Jag trodde du hade siat mig eller Niyama, faktiskt, eftersom du började hålla oss som goda sen. Så det fattade du ju. Och cirkus. Sådär mycket fattar inte jag när jag är bybo. :D
 
Men @Magnum , tycker det är bra att du var så diskret ändå. Visst har du inte spelat så mycket? Det ganska vanliga är ju att nya spelare skriker ut alldeles för tydligt när de vet nåt, alltså så det nästan blir hintar istället.
Nej jag har väl spelat fyra gånger kanske :grin:
Jag hade nog kunnat klura ut nåt egentligen men både dåligt med tid och fruktansvärd huvudvärk hela helgen hjälpte inte direkt :o

Jag ville inte hinta utan behövde ju vara lagom och då blev det inget istället :o:p
 
Fast du fattade ju skitmycket. Jag trodde du hade siat mig eller Niyama, faktiskt, eftersom du började hålla oss som goda sen. Så det fattade du ju. Och cirkus. Sådär mycket fattar inte jag när jag är bybo. :D
Jag hade faktiskt lenis som får också :D
Men fråga mej inte varför :rofl: det är iaf väldigt svårt att teoria om något man tror men inte vet :angel:
 
Förlåt allihop. NU är jag hemma

Det gick verkligen inte att spela med ett icke-fungerande nät.

Vi försökte INTE rädda Killa - jag hade ingen aning om vem Misti skulle röstat på - jag hade inget nät och försökte få till nånting...och min röst på Misti skulle hamnat strax efter Niyamas....nej det går inte att spela från den hemska västkusten.

Förstod ni inte att jag försökte visa att jag läst Gabby? Jag tänkte att inte sjutton sparar jag mig när man kan bli lynchad när som så jag körde sian direkt på Lena (som jag fattade inte var ulv pga förstarösten på mig dag ett) och sen spionraden gav ju en bra hint om vem ängeln var tyckte jag. Tyckte jag tog en bra risk för egen del där men att det var värt att försöka få lyan att käka Gabby men det gick ju inte så bra :o

Det jag försökte vinka till dig om @Hedinn ang cirkus, som jag inte ville utveckla, var att hon la en siarhint om sig själv, ngt i stil med att hon typ visste att du o Niy var goda "för att det vet jag" typ. Jag hade ju ingen aning om ifall hon var siaren men så hade jag tänkt som bybo, typ. Så det var inget fårskallehittepå utan jag hade faktiskt ngt i åtanke. Men att skriva ut att man tror att nån är siare brukar ju inte vara bra oavsett sida så att.. :angel:

Jag är fasen sist kvar som ond om än ett harmlöst får, heja mig, det är inte dåligt med mitt kassa spelande.. tänker inte låtsas om att det beror på att ni såg mig som harmlös.. :angel::D

Tack för kul lek alla!!
 
Förstod ni inte att jag försökte visa att jag läst Gabby? Jag tänkte att inte sjutton sparar jag mig när man kan bli lynchad när som så jag körde sian direkt på Lena (som jag fattade inte var ulv pga förstarösten på mig dag ett) och sen spionraden gav ju en bra hint om vem ängeln var tyckte jag. Tyckte jag tog en bra risk för egen del där men att det var värt att försöka få lyan att käka Gabby men det gick ju inte så bra :o

Det jag försökte vinka till dig om @Hedinn ang cirkus, som jag inte ville utveckla, var att hon la en siarhint om sig själv, ngt i stil med att hon typ visste att du o Niy var goda "för att det vet jag" typ. Jag hade ju ingen aning om ifall hon var siaren men så hade jag tänkt som bybo, typ. Så det var inget fårskallehittepå utan jag hade faktiskt ngt i åtanke. Men att skriva ut att man tror att nån är siare brukar ju inte vara bra oavsett sida så att.. :angel:

Jag är fasen sist kvar som ond om än ett harmlöst får, heja mig, det är inte dåligt med mitt kassa spelande.. tänker inte låtsas om att det beror på att ni såg mig som harmlös.. :angel::D

Tack för kul lek alla!!
Det berodde inte på att vi såg dig som harmlös! Idag möjligtvis, men knappast innan. Ni spelade bra alla onda, ni fick i alla fall mig att tvivla, flera gånger om! Jag var inte säker på varken @Mistimed @cirkus eller dig, och @Killaloe fattade jag ju inte ens varför folk röstade på! Så ni spelade bra, det var en riktigt rolig lek!
 
Förstod ni inte att jag försökte visa att jag läst Gabby? Jag tänkte att inte sjutton sparar jag mig när man kan bli lynchad när som så jag körde sian direkt på Lena (som jag fattade inte var ulv pga förstarösten på mig dag ett) och sen spionraden gav ju en bra hint om vem ängeln var tyckte jag. Tyckte jag tog en bra risk för egen del där men att det var värt att försöka få lyan att käka Gabby men det gick ju inte så bra :o

Det jag försökte vinka till dig om @Hedinn ang cirkus, som jag inte ville utveckla, var att hon la en siarhint om sig själv, ngt i stil med att hon typ visste att du o Niy var goda "för att det vet jag" typ. Jag hade ju ingen aning om ifall hon var siaren men så hade jag tänkt som bybo, typ. Så det var inget fårskallehittepå utan jag hade faktiskt ngt i åtanke. Men att skriva ut att man tror att nån är siare brukar ju inte vara bra oavsett sida så att.. :angel:

Jag är fasen sist kvar som ond om än ett harmlöst får, heja mig, det är inte dåligt med mitt kassa spelande.. tänker inte låtsas om att det beror på att ni såg mig som harmlös.. :angel::D

Tack för kul lek alla!!

Nej jag fattade nada. :D

Tycker du gjorde det bra, hur snabbt förstod du att jag var ledarvarg? :D
 
Nej jag fattade nada. :D

Tycker du gjorde det bra, hur snabbt förstod du att jag var ledarvarg? :D

Tog ett par dagar, men så var du enda jag kände mig hyfsat säker på också.. på slutet hade jag fortfarande inte blivit förvånad om det varit Idahoe som var sista ulven :o

Btw så godförklarade jag mig faktiskt inte med flit, jag trodde att fåret var lottat av LL :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 818
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 615
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 204
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • Vinterföräldrar 22/23

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp