Ulvlek -påsk

@bollen__ kommer säkert med en snyggare lista

Ängeln skyddade:
Gabby
Gabby (fårets rad)
Hedinn (som blev käk natten det inte blev käk)

Siaren:
Hedinn siade Niyama (Spionens rad dag 1 (dock utan namnet Hedinn)
Niyama siade Misti
Magnum siade Idahoe

Spökväckaren väckte Q som röstade på:
Killa
Ingen
Cirkus

Fåret siade Lena första natten
 
Ängeln skyddar Gabby
Siaren siar Niyama
Fåret väljer att sia
Fåret siar LenaH
Spökväckaren har väckt Q

Ulvarna käkar LenaH
Spöket röstar på Killaloe
Siaren ger en sia till Niyama
Niyama siar Mistimed
Fåret väljer spionrad
Ängeln skyddar Gabby_Ossi

Ulvarna käkar Hedinn
Ängeln skyddar Hedinn
Siarlärlingen gav en sia till Magnum
Spöket röstar inte
Magnum siar Idahoe

Om jag kommer ihåg rätt ^^
 
Äh, du var ju asbra! :up:
Tack, underlättade nåt förbannat att vara siare dock. :rofl: Och diskussionen med dig hjälpte rejält också! :up: Sen hjälpte din död något med, för innan det var jag inte helt säker på att jag vågade lita på dig.

Men nu får jag nog pensionera mig från lekarna, för det här kommer jag nog aldrig leva upp till igen. :D
 
Alltså, jag vet att jag var övertydlig bitvis. Men jag räknade liksom med att dö varje natt så jag tänkte att även de goda skulle få en chans att förstå att de kunde lita på dig :o
Bitvis? :laugh: Jag tänkte bara men hallå, hejda dig :p. Jag trodde verkligen att du siat mig, men vågade inte lita helt på det. Men tillräckligt för att jag skulle ta förnuftet till fånga och inte sia dig i alla fall.

Fattade du att jag siat Misti när jag röstade tidigt på henne?
 
@bollen__ kommer säkert med en snyggare lista

Ängeln skyddade:
Gabby
Gabby (fårets rad)
Hedinn (som blev käk natten det inte blev käk)

Siaren:
Hedinn siade Niyama (Spionens rad dag 1)
Niyama siade Misti
Magnum siade Idahoe

Spökväckaren väckte Q som röstade på:
Killa
Ingen
Cirkus

Fåret siade Lena första natten
Och min enda rad var att siaren siar Niyama och anade väl att Heddan var siaren eftersom vi båda två bara lite nonchalant la henne åt sidan. ;)
 
Bitvis? :laugh: Jag tänkte bara men hallå, hejda dig :p. Jag trodde verkligen att du siat mig, men vågade inte lita helt på det. Men tillräckligt för att jag skulle ta förnuftet till fånga och inte sia dig i alla fall.

Fattade du att jag siat Misti när jag röstade tidigt på henne?
Eh nej. :angel: Jag tyckte du var så diskret med allt så jag tänkte att du hade siat LenaH :rofl: Kopplade inte det efteråt heller... :o
 
@Lenis Jag trodde ditt "kom igeeeen lenaaa, vad skulle vi annars gööööra" var någon slags hint om att vi borde göra oss av med Lena. :D :D Var det det? :p
 
Eh nej. :angel: Jag tyckte du var så diskret med allt så jag tänkte att du hade siat LenaH :rofl: Kopplade inte det efteråt heller... :o
Jag blev ju så frustrerad när du inte följde rösten. Försökte vara lite diskret först men sen skrev jag nåt om att i alla möjliga lyor jag har finns Misti med och så tidig röst på henne.
 
Vad bra ni är! :heart

Jag tänkte slänga in handduken jag, fasiken så svårt de ska va! :(

Så himla stressad men fick lite hjälp av sian att samla mej, så idag kändes det lite roligare.. :rofl:Detär skitsvårt attvara bybo ju :cautious:
 
Jag blev ju så frustrerad när du inte följde rösten. Försökte vara lite diskret först men sen skrev jag nåt om att i alla möjliga lyor jag har finns Misti med och så tidig röst på henne.
jag greppade det idag när jag läste igenom gårdagen :)
Hade inte tid med lek igår:angel:

Man jag trodde stenhårt på att du var ond länge :o jag tom la min första röst på dig innan jag ändrade till Killaloe:D
 
Jag blev ju så frustrerad när du inte följde rösten. Försökte vara lite diskret först men sen skrev jag nåt om att i alla möjliga lyor jag har finns Misti med och så tidig röst på henne.
Ja, jag kanske borde fattat, men jag letade nog mer i det som skrevs tidigare under dagen tror jag... :o Jag tänkte helt ärligt dock att om jag hade följt rösten direkt (för ja, det var min första tanke) så skulle alla bara slänga röster dit och röstningen skulle bli intetsägande. Men jag försökte vänta ut lite andra röster och när inte de kom tänkte jag lägga en annan så länge för att se om det hände nåt då... Hade bara lite dålig koll på klockan... :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 276
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 628
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 819
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp