Ulvlek -påsk

Jag anade att @Magnum kanske skulle få sian, men jag hittade fan inte vem hon hade siat. Tänkte att det borde vara nån av de tre, men så lät hon osäker på alla. Avskrev att hon kunde siat Ida när hon idag skrev "Ida vågar jag inte uttala mig om än".
 
Ja, jag kanske borde fattat, men jag letade nog mer i det som skrevs tidigare under dagen tror jag... :o Jag tänkte helt ärligt dock att om jag hade följt rösten direkt (för ja, det var min första tanke) så skulle alla bara slänga röster dit och röstningen skulle bli intetsägande. Men jag försökte vänta ut lite andra röster och när inte de kom tänkte jag lägga en annan så länge för att se om det hände nåt då... Hade bara lite dålig koll på klockan... :angel:
Jo jag fattade tanken med att vänta. Det var därför jag inte ville vara så tydlig med att jag siat en ulv direkt under dagen utan väntade lite, så det inte skulle bli strömröstning där direkt.
 
Vet inte vad du menar? När du höll med mig om Magnum och också verkade hålla henne som troligt god så trodde jag sian skulle hamna där.
Det här... Jag hade i tanken att Magnum antagligen skulle sia cirkus.

Tänker lite detsamma, möjligtvis att jag eventuellt kan sänka Idahoe något på misstankelistan, eftersom hon satte cirkus och Mistimed i lyan med Lenis som får (om jag inte minns fel). Visst, kan vara ett spel, men känns ju bättre än Lenis röst. Dock kom ju Lenis in sent och har gissningsvis inte hunnit läsa ordentligt, så jag ser fortfarande möjligheten att Idahoe är fåret istället...

Håller med om Magnum, trots allt var det väl cirkus som misstänktes mest där tidigare, så rösten känns ju rimlig och jag ser det absolut troligt att cirkus kan vara i lyan. Rösten känns inte konstig i alla fall.

Men cirkus hade varit extremt intressant att se tankar och röst ifrån idag... Hoppas på att hon har möjlighet att delge sina tankar lite så det kan klarna något inför imorgon. :)
 
Jag anade att @Magnum kanske skulle få sian, men jag hittade fan inte vem hon hade siat. Tänkte att det borde vara nån av de tre, men så lät hon osäker på alla. Avskrev att hon kunde siat Ida när hon idag skrev "Ida vågar jag inte uttala mig om än".
Jag skulle skriva ’mer sen’. Hade jag tänkt :angel:
Sen började ni noja om Ida vid röstningen och jag såg ju hur god hon var men fick i n t e ner nåt tillräckligt vettigt i text :o sen kom barnen
 
Det här... Jag hade i tanken att Magnum antagligen skulle sia cirkus.
Ja, det var det jag menade när du höll med mig om Magnum. Men sen fattade jag ju inte alls vem hon kunde ha siat, och tänkte men hallå, ingen dog ju inatt, någon som är kvar måste vara siad? Och började tvivla på att Magnum fått sian ändå.
 
Men @Magnum , tycker det är bra att du var så diskret ändå. Visst har du inte spelat så mycket? Det ganska vanliga är ju att nya spelare skriker ut alldeles för tydligt när de vet nåt, alltså så det nästan blir hintar istället.
 
Ja, det var det jag menade när du höll med mig om Magnum. Men sen fattade jag ju inte alls vem hon kunde ha siat, och tänkte men hallå, ingen dog ju inatt, någon som är kvar måste vara siad? Och började tvivla på att Magnum fått sian ändå.
Förstår det. Jag grät ut hos våra LLs över att ingen nånsin fattar mina hintar (det var även lite tänkt att kunna gå till Magnum och säga "jag tror du är god, här får du en sia, sia cirkus" typ), men jag inser att jag kanske inte har rätt att gråta över sånt när jag inte ens fattar vem de jag skickar sior till har siat... :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 277
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 629
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp