Bukefalos 28 år!

Likaläge mellan Hedinn och bumpo.

Dock har bumpo inte röstat alls.
Har hon ens teoriat något mer idag?
 
Likaläge mellan Hedinn och bumpo.

Dock har bumpo inte röstat alls.
Har hon ens teoriat något mer idag?

Om Hedinn är fårulv lär det ju dessutom bli 3-3 även med det inräknat.

Nej, hon har inte skrivit mer än det enda inlägg jag citerade förut.

(och obs! att jag skriver flera korta inlägg nu, och då drar statistiken snabbt iväg)
 
Då känns det rimligare om Hedinn är fårulv, för jag tror aldrig hon hade lagt en röst på en kollega direkt (alltså det var ju min invändning mot Hedinn som fårulv).
 
Då känns det rimligare om Hedinn är fårulv, för jag tror aldrig hon hade lagt en röst på en kollega direkt (alltså det var ju min invändning mot Hedinn som fårulv).

Ja men måste det vara skrivet i sten?

Det kan väl vara vem som helst i princip. Någon som röstat öppet på någon annan i tråden och extrarösten på bumpo - är det en som röstat på hedinn i tråden så blev det inte lottning utan bumpo fick majoritet, annars bör det ha varit lottning

Jag kände att det antingen var fårulv eller ulv som var uppe i lynchen. Nu känner jag mig sjukt osäker även på Hedinn.
 
Ja men måste det vara skrivet i sten?

Det kan väl vara vem som helst i princip. Någon som röstat öppet på någon annan i tråden och extrarösten på bumpo - är det en som röstat på hedinn i tråden så blev det inte lottning utan bumpo fick majoritet, annars bör det ha varit lottning

Jag kände att det antingen var fårulv eller ulv som var uppe i lynchen. Nu känner jag mig sjukt osäker även på Hedinn.

Tycker väl att det finns en hel del som tyder på att Hedinn är siad. Dels tänker jag att det sannolika efter gårdagen var att jag, Snurris eller Hedinn skulle sias och dels Idas utspel nu innan dl när jag försökte få svar på min fundering.
 
Tycker väl att det finns en hel del som tyder på att Hedinn är siad. Dels tänker jag att det sannolika efter gårdagen var att jag, Snurris eller Hedinn skulle sias och dels Idas utspel nu innan dl när jag försökte få svar på min fundering.
Mmm ja
 
Jag funderar lite över @LenaH och hennes ulvradar, :p frågan är om den är trasig för att hon har dålig koll eller för att hon redan har full koll på lyan i och med att de är hennes kollegor? I sådana fall borde Bumpo vara god, och det gör även att jag tittar lite extra på Emtherlia som helt har gått mig förbi i leken. :cautious: Samtidigt så kan de vara goda som är en ond på spåren så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Cirkus verkar vara inne på samma spår som mig, men det skulle hon kunna vara både som ond och som god, vilket gör att hon hamnar i samma kategori som Idahoe som jag inte heller vet var jag har, antingen förvirrad god eller ond. :cautious:
Jag har faktiskt inte hängt med riktigt idag. :o
 
Ulvometern är inlämnad för uppdatering eftersom den tydligen hittills varit inställd på att lyncha bybor.
Jag måste tänka lite till men det känns ju hyfsat troligt att Hedinn är siad.
 
Dag 2
18.48 Idahoe röstar på Hedinn
20.13 cirkus röstar på Hedinn
20.30 LenaH röstar på bumpo
20.41 Snurrfian röstar på Hedinn
20.47 Emtherlia röstar på Bumpo
20.58 Hedinn röstar på bumpo
21.00 Niyama röstar på Idahoe

När jag läser denna så funderar jag på om det verkligen är @Hedinn som är fårulven? Måste hon vara det? Kan hon inte bara vara vanlig ulv?
 
När jag läser denna så funderar jag på om det verkligen är @Hedinn som är fårulven? Måste hon vara det? Kan hon inte bara vara vanlig ulv?

Om hon är fårulv så lär hon ha lagt sin PM-röst på bumpo och så blev det lottning.
Det går lika bra att hon är vanlig ulv. Då är någon annan fårulv och är det ngn av de som röstade på bumpo så blev det lottning enligt samma princip som om Hedinn är fårulv. Är det någon annan så blev det inte lottning alls. Och jag tror inte att spioninfon tex kommer göra det tydligare - för PM rösten bör ha varit på bumpo oavsett

Frågan är om det går att utläsa något från gårdagen ihop med dagen angående vem som är fårulv. Då stod det ju mellan Q och bumpo - bägge goda. En klassisk jävla DL1.
 
Röstlista DL 1 kl 21

12.13 hemlig röstar på LenaH
20.18 LenaH röstar på quarter4ever
20.27 Hedinn röstar på bumpo

20.32 Idahoe röstar på LenaH
20.38 Emtherlia röstar på Idahoe
20.44 Snurrfian röstar på Bumpo
20.49 Idahoe ändrar röst till Q
20.51 bumpo röstar på snurrfian

20.55 cirkus röstar på Hedinn
20.58
Quarter4ever röstar på Emtherlia
20.59 Niyama röstar på bumpo



Dag 2
18.48 Idahoe röstar på Hedinn
20.13 cirkus röstar på Hedinn
20.30 LenaH röstar på bumpo
20.41 Snurrfian röstar på Hedinn
20.47 Emtherlia röstar på Bumpo
20.58 Hedinn röstar på bumpo
21.00 Niyama röstar på Idahoe
bumpo missar

Lägger jag ihop dessa så är ju @Snurrfian den som sticker ut.
Det som stör mig där är att jag tycker Snurris känns god i sitt grävande hittills?
 
Jag funderar lite över @LenaH och hennes ulvradar, :p frågan är om den är trasig för att hon har dålig koll eller för att hon redan har full koll på lyan i och med att de är hennes kollegor? I sådana fall borde Bumpo vara god,

Vad tänker du om LenaH nu när det visade sig att bumpo indeed var god?

Jag tolkar inlägget ovan som att det borde indikera att LenaH är ond?

För övrigt så fattar jag inte hur du drog den slutsatsen
 
Dag 2
18.48 Idahoe röstar på Hedinn
20.13 cirkus röstar på Hedinn
20.30 LenaH röstar på bumpo
20.41 Snurrfian röstar på Hedinn
20.47 Emtherlia röstar på Bumpo
20.58 Hedinn röstar på bumpo
21.00 Niyama röstar på Idahoe

När jag läser denna så funderar jag på om det verkligen är @Hedinn som är fårulven? Måste hon vara det? Kan hon inte bara vara vanlig ulv?

Ida argumenterade ju ganska hårt för det, och eftersom ingen protesterar tror jag att det är för att hon vet något (ja, jag vet önskemålet om att inte fundera kring specifika roller förrän dl 3 men det är ju svårt att låta bli när så mycket är utskrivet). Dock tycker jag cirkus följde lite väl enkelt, så jag undrar om inte cirkus kan vara en vanlig ulv som i så fall fattar att Hedinn är avslöjad (alternativt att cirkus är fårulven, och att Ida bara använde det argumentet för att få med sig nån dvs om Hedinn är vanlig ulv).
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 490
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 212
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 026
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 789
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp