Bukefalos 28 år!

Jag är här, har fått roll, svär över puckade handkontroller och idiotiska misstag. Jag bör inte leka nu för då skriver hag väk ut min roll i leken. Känns rätt ovärt. :rofl:
 
Har hittat hit och fått min roll.

Och jag tänker också att 5 onda vore väldigt konstigt. Även 4 känns tveksamt, inte minst med tanke på att en har dold röst. Jag tror även jag att mest troligt är 3 onda.
 
Har hittat hit, och har väl som flera andra svårt att se att det skulle vara fler än tre i lyan med tanke på deltagarantalet och rollistan.
 
Jomensåatte....Ska strax åka till jobbet och behöver därför lägga min röst redan nu.
Om det finns så mycket att gå på, nej typ inte ett dugg.
Med risk för att jag alltid hakar upp mig på nåt hon skriver (ta det inte personligt :o) så väljer jag att rösta på LenaH. Detta då hon började med att säga att jag nog tänkt galet, men ville inte komma med en gissning själv om antalet ulvar.

hemlig röstar på LenaH
 
Jomensåatte....Ska strax åka till jobbet och behöver därför lägga min röst redan nu.
Om det finns så mycket att gå på, nej typ inte ett dugg.
Med risk för att jag alltid hakar upp mig på nåt hon skriver (ta det inte personligt :o) så väljer jag att rösta på LenaH. Detta då hon började med att säga att jag nog tänkt galet, men ville inte komma med en gissning själv om antalet ulvar.

hemlig röstar på LenaH
Nu vet jag hur svårt det måste vara att rösta när det finns typ 25 inlägg sammanlagt att gå på men det där stämmer inte.
Jag skrev att 5/5 var uteslutet och i ett senare inlägg när du frågade så hänvisade jag till @Niyama s inlägg och höll med det. Däremellan gjorde jag annat. ;)
 
Nu är jag pigg typ.. och har lite tid på tåget, tyvärr bara mobil men det är inte så många inlägg än. Tycker lite synd om @hemlig som var tvungen att lägga en sån tidig röst. Annars kändes det lite märkligt att tro att det var 50/50 goda onda men det säger inget om hennes roll egentligen.
 
Inte lätt att rösta tidigt första DL och egentligen är jag inte förvånad över att @hemlig röstar på LenaH, tycker hon brukar göra det :p Motiveringen är väl sisådär med men tror inte jag kommer lägga någon större vikt vid det, det är trots allt en mkt tidig (=svårt) röst i DL1.
 
Annars verkar det inte ha hänt så mkt, en del funderingar på antalet onda och jag tycker att det borde vara 3 eller absolut högst 4 onda, fast det låter mycket?
 
Jag är hemma från jobbet :) och har hunnit fylla vatten till hästarna, ge kraftfoder till de dräktiga stona och öppna ny hösilagebal så nu kan jag sitta vid datorn med gott samvete ;) (inga barn denna veckan före fre heller :D )
Och ska ju upp imorgon igen vid 5 för att börja jobba kl 6 (okristligt tidigt :arghh::crazy:- heck ibland så somnar jag vid den tiden :p )
Så det kommer nog(troligen- bäst jag garderar mig :angel: ) inte bli några efter midnatt- inlägg från mig i leken om den inte blir väldigt lång och jag lever länge.....

Det finns en siare , en spion som får full info så länge den lever och en ängel för goda sidan
och för onda sidan finns det en fårulv som har en dold röst som räknas - den som läggs i leken är bara "för syns skull" sort of
Så även jag sällar mig till skaran att det torde vara 3 ulvar i leken, men utesluter inte att det kan vara 4 , färre än 3 eller fler än 4 känns osannolikt tycker jag
 
Ok, DL om 44 min och leken på sid 2?! :eek:

Måste nog röra om i grytan lite...

LenaH röstar på quarter4ever för hon borde ha både teoriat och röstat vid det här laget om hon ska vara i säng i tid för att gå upp kl 5 imorgon bitti.

Jag är väldigt beredd att ändra min röst om något mer misstänkt dyker upp innan DL. :D
 
Nu är jag pigg typ.. och har lite tid på tåget, tyvärr bara mobil men det är inte så många inlägg än. Tycker lite synd om @hemlig som var tvungen att lägga en sån tidig röst. Annars kändes det lite märkligt att tro att det var 50/50 goda onda men det säger inget om hennes roll egentligen.
Pigg och med tid och inget annat som skavde? :)
 
Röstlista DL 1 kl 21

12.13 hemlig röstar på LenaH
20.18 LenaH röstar på quarter4ever


LenaH 1
quarter4ever 1
 
Jag har verkligen försökt hålla mig från att skriva men nu är det bara 45 min till dl och ingen annan skriver så nu gör jag det. Det mest intressanta som hänt är väl hemlig:

Ska man våga tro att det är så illa som 5/5? Eller 6/4 (6 goda alltså)?

Tycker denna formulering skaver, "våga tro" :confused:. Och vad i rollistan tyder på att det skulle vara 5 eller 4 onda? När jag frågade hemlig gick jag ingen mer förklaring än "elak LL?". Sen röstar hon tidigt och då är det ju helt ok med kass teori, men jag tycker den är felaktig. Hon kanske menade mer att LenaH undvek att komma med en egen teori om antalet ulvar? Alltså eftersom hon inte gjorde det direkt utan först på fråga och då höll med mig.

Hur som helst kommer jag inte rösta på hemlig för dels skriver hon alltid skumma grejer och dels skulle hon inte kunna vara här och "försvara" sig. Så jag tänker avvakta där.

Edit - LenaH har skrivit nu såg jag efter att jag postat.
 
Alltså, nog för att det kan vara skönt med en lite lugnare lek ibland, men hur ska man kunna rösta när det inte finns nåt att gå på trekvart innan DL? :crazy:

Det har funderats en del kring antalet onda som vanligt. Jag har lagt in mina fem cent i den frågan ochverkar tycka som de flesta att 3 är mest rimligt.
Hemlig funderade först över om det kunde vara hälften onda, vilket varit konstigt, men sa sedan att det var fel tänkt. Röstar tidigt på LenaH, tja det var ju typ inte mycket som fanns att gå på då så det är inte så konstigt att rösten är svag.
 
Ok, DL om 44 min och leken på sid 2?! :eek:

Måste nog röra om i grytan lite...

LenaH röstar på quarter4ever för hon borde ha både teoriat och röstat vid det här laget om hon ska vara i säng i tid för att gå upp kl 5 imorgon bitti.

Jag är väldigt beredd att ändra min röst om något mer misstänkt dyker upp innan DL. :D

Hon tänker väl rösta med 10 s till godo som vanligt :p
 
Hur som helst kommer jag inte rösta på hemlig för dels skriver hon alltid skumma grejer och dels skulle hon inte kunna vara här och "försvara" sig. Så jag tänker avvakta där.
Här känner jag som du, @hemlig drar ju nästan undantagslöst på sig röster DL1 och det ska i princip vara så att hon outar sig totalt som ulv för att jag ska lägga en röst där tidigt i leken.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 839
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 400
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 520
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 261
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp