Bukefalos 28 år!

Ok, DL om 44 min och leken på sid 2?! :eek:

Måste nog röra om i grytan lite...

LenaH röstar på quarter4ever för hon borde ha både teoriat och röstat vid det här laget om hon ska vara i säng i tid för att gå upp kl 5 imorgon bitti.

Jag är väldigt beredd att ändra min röst om något mer misstänkt dyker upp innan DL. :D
hm jag har ju inte haft något att teoria om egentligen innan din röst på mig ju :p
hemligs tidiga röst känner jag att de flesta redan sagt det jag själv funderar om kring den med och jag la min fundering om antal onda- vilket också var ungefär som alla andra redan funderat över
och sedan lite som @Niyama också skriver- har väl försökt hålla igen på inläggen lite när jag egentligen inte har något att säga /tillföra
 
Pigg och med tid och inget annat som skavde? :)
Nej jag hittade ingenting då och när jag kom hem så tyckte visst värmepannan att jag hade för lite att göra så den tyckte att jag kunde göra jobbet åt den och somnade. :meh: Så nu har jag röjt upp plats åt tekniker tills imorgon och hoppas på att de kan laga eländet annars får vi väl köpa en ny :arghh:

Åter till leken, väldigt dåligt med fart på leken, säger jag och kastar sten i glashus :angel: men jag reagerar lite på att @Niyama försöker hålla sig ifrån att skriva, varför?
Sen kan jag hålla med @LenaH att det är skumt att @quarter4ever inte har kommit med några teorier alls än. Men det kan betyda både att Q är ond och att hon är god med en viktig roll, så det säger inte så mycket alls, det kan även betyda att hon fick något annat för sig IRL, här verkar värmepannorna gått i maskopi, grannen som har flispanna har också haft problem idag. :cautious:
 
Precis kommit hem från jobbet, har saker att göra och ska upp vansinnigt tidigt imorgon så kan inte bidra med så mycket.

Hedinn röstar på bumpo
Eftersom hon var rädd att råka outa sin roll och det är ju klart värre som ond.

Hoppas på att kunna återkomma senare imorgon.
 
Idahoe röstar på LenaH

Som verkar vilja få Q att gå och lägga sig tidigt, kanske så att Lena i lugn och ro kan få käka? O_o
:p
 
men jag reagerar lite på att @Niyama försöker hålla sig ifrån att skriva, varför?

Varför har du försökt att hålla dig ifrån att skriva? Att inte skriva hittar man ju inga onda på direkt O_o

Har ni levt under varsin sten? O_o För att jag fått klagomål på att jag skriver för mycket, och ärligt talat orkar jag inte med mer "skäll" just nu (snälla, gör ingen diskussion om detta nu, skriver det enbart för att förklara varför jag inte skrivit). Jag brukar försöka hjälpa till att "få igång" leken när jag har tid för det, men nu kände jag att då "slösar" jag massa inlägg på det och sen kollar folk på statistiken och ser att jag har skrivit så många inlägg. Så då kände jag att nu får väl nån annan sätta fart på det.
 
Har ni levt under varsin sten? O_o För att jag fått klagomål på att jag skriver för mycket, och ärligt talat orkar jag inte med mer "skäll" just nu (snälla, gör ingen diskussion om detta nu, skriver det enbart för att förklara varför jag inte skrivit). Jag brukar försöka hjälpa till att "få igång" leken när jag har tid för det, men nu kände jag att då "slösar" jag massa inlägg på det och sen kollar folk på statistiken och ser att jag har skrivit så många inlägg. Så då kände jag att nu får väl nån annan sätta fart på det.
Okej, det hade jag faktiskt missat, jag ber om ursäkt!
 
Kl är 20:15 när jag påbörjar detta och det är klent med inlägg i leken

hemlig verkar ha tagit det för vana att rösta på LenaH i DL1, förra leken var hon god - gör hon likadant nu för att verka lika god? det bär mig också emot (precis som typ alla som skrivit efter att jag började detta inlägg) att rösta på hemlig just för att hon oftast gör grejer som är lätt att reagera på oavsett hennes roll.

När jag skriver så har LenaH röstat också på Q, med en tanke som slog mig också, fast det är inte så lätt att koka soppa på en spik ens om man är Q.

Snurrfian aviserar att hon har tid på tåget, men det blir bara ett inlägg ändå. Sen kommer ett med klagomål på värmepannan.

Idahoe lägger en andraröst på LenaH - som jag reagerar på med motiveringen att LenaH ska käka ifred om Q lägger sig tidigt? Det var väl ändå en jätteskum motivering. Fast det låter som en BoP typ, men ändå en andra röst? Samtidigt så är det rätt utstickande kan jag tycka. Vad fan.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 894
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 660
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 553
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 290
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp