Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, jag är faktiskt väldigt sugen på att prova vara LL... Känns dock inte riktigt som jag har tillräcklig koll! :laugh:

Men jo, det tillhör väl mina framtida vuxenplaner kanske. :p


Eftersom jag hört om att du har en symaskins tråd så kan jag nämna att jag inte ens klarar av att trä en symaskin, eller ja trä kan jag väl men det det brukade bli värre om en försökte sy efteråt:angel:(tror inte jag har prövat sen syslöjden i skolan) Maskinen brukade nämligen ha åsikter om hur jag trädde:confused: och jag har varit LL massor av gånger så du borde klara det utmärkt. :idea:
 
Om jag har lyckats vara LL för en lek, som faktiskt inte ens spårade ur nåt mycket :p så borde väl DU ha tillräcklig koll! :D
Kom igen nu, komsi komsi!

Hm... Finns det nån turlista för framtida LL, så man kan se hur lång kön är? :p

@Monstermom - jag fixar inte att leka och jobba samtidigt, så jag kan hjälpa dig om du vill prova.

Åh, en mentor! :love:
Ja, skulle jag våga mig på det så vore det uppskattat om du höll mig i handen! :laugh:
 
Tur att Cirkus var med och höll ordning på dig :p
Jaa... Till mitt försvar var jag antagligen inte helt nykter vid tillfället.

Plus att jag, dagen efter (innan natt-DL) skrev detta till LL:

"Vem är alkemisten? Om inte jag omvänds utan lynchas vill jag träffa den så leken tar slut, känns som de goda är värda det. :p"

Så jag är JÄTTESNÄLL i nyktert tillstånd, ska du veta.
 
Eftersom jag hört om att du har en symaskins tråd så kan jag nämna att jag inte ens klarar av att trä en symaskin, eller ja trä kan jag väl men det det brukade bli värre om en försökte sy efteråt:angel:(tror inte jag har prövat sen syslöjden i skolan) Maskinen brukade nämligen ha åsikter om hur jag trädde:confused: och jag har varit LL massor av gånger så du borde klara det utmärkt. :idea:

Du har inte kikat i min symaskinstråd va? Jag har plockat isär en snart 100 gammal maskin, totalt på måfå. Trä den klarade inte jag heller av, förrän jag hittade en instruktionsbok på internet! :laugh:

Jag är inte den pyssliga, husliga typen. Jag är heller inte vare sig logisk eller systematisk, misstänker jag - sannolikt kvaliteter som är bra om en LL har. :D

Men det är klart, vi kan göra det till ett experiment. :up: :cool:
 
Jaa... Till mitt försvar var jag antagligen inte helt nykter vid tillfället.

Plus att jag, dagen efter (innan natt-DL) skrev detta till LL:

"Vem är alkemisten? Om inte jag omvänds utan lynchas vill jag träffa den så leken tar slut, känns som de goda är värda det. :p"

Så jag är JÄTTESNÄLL i nyktert tillstånd, ska du veta.

Kanske inte helt lojal mot din egen sida, dock... :rofl:
 
Jaa... Till mitt försvar var jag antagligen inte helt nykter vid tillfället.

Plus att jag, dagen efter (innan natt-DL) skrev detta till LL:

"Vem är alkemisten? Om inte jag omvänds utan lynchas vill jag träffa den så leken tar slut, känns som de goda är värda det. :p"

Så jag är JÄTTESNÄLL i nyktert tillstånd, ska du veta.
Alltså... Inträffade allt där du hänvisar till fylla i "Ivanhoe" under samma speldygn eller var det fest i lyan fler kvällar?

För övrigt har jag ett minne av en lek med något mycket pressat DL när du och jag skrev nästan samtidigt "jag måste öppna en vinflaska".
 
Alltså... Inträffade allt där du hänvisar till fylla i "Ivanhoe" under samma speldygn eller var det fest i lyan fler kvällar?

För övrigt har jag ett minne av en lek med något mycket pressat DL när du och jag skrev nästan samtidigt "jag måste öppna en vinflaska".
Allt hände under samma speldygn... :o

Haha ja! Det minns jag. Ulvlekar blir så mycket lättare med alkohol i blodet.
 
Du har inte kikat i min symaskinstråd va? Jag har plockat isär en snart 100 gammal maskin, totalt på måfå. Trä den klarade inte jag heller av, förrän jag hittade en instruktionsbok på internet! :laugh:

Jag är inte den pyssliga, husliga typen. Jag är heller inte vare sig logisk eller systematisk, misstänker jag - sannolikt kvaliteter som är bra om en LL har. :D

Men det är klart, vi kan göra det till ett experiment. :up: :cool:

Du menar att du lyckats förstå en instruktionsbok:eek: Det är rätt imponerade;) :p :angel:

Låt @Myrten hålla i det logiska och systematiska hon erbjöd sig ju att hålla handen och hon är lite av lekledarexpert. :)
 
Spännande!

Då vill jag ha en:

Blodgivare (eller nakor)
Självmordsbombaren
Borgmästare
Byfåne
Herden med sin hund av rasen Komondo
Sektledare
Smeden
Den lösmynte spionen
Ängel
Demon
Demonens dotter
Onda fen.
Ulvar

I samma lek. Jag hade nog velat ha med Medicinkvinnan också men någon måtta får det vara.

Fyy vilken gräslig lek :crazy:
 
Du har inte kikat i min symaskinstråd va? Jag har plockat isär en snart 100 gammal maskin, totalt på måfå. Trä den klarade inte jag heller av, förrän jag hittade en instruktionsbok på internet! :laugh:

Jag är inte den pyssliga, husliga typen. Jag är heller inte vare sig logisk eller systematisk, misstänker jag - sannolikt kvaliteter som är bra om en LL har. :D

Men det är klart, vi kan göra det till ett experiment. :up: :cool:
DZIZUS, Momsan - om pysslig och huslig skulle vara ett kriterium för att vara LL så vore jag rökt. Jag kan typ inte städa (verkligen) och undviker det efter det längsta. Kan bara sy i en knapp under svordomar, har inget strykjärn... Det enda i den vägen jag är bra på är matlagning.
 
DZIZUS, Momsan - om pysslig och huslig skulle vara ett kriterium för att vara LL så vore jag rökt. Jag kan typ inte städa (verkligen) och undviker det efter det längsta. Kan bara sy i en knapp under svordomar, har inget strykjärn... Det enda i den vägen jag är bra på är matlagning.

Haha, nä det var de andra sakerna (logisk och systematisk) jag menade!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 425
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 117
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 034
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 988
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp