Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte om det finns någon direkt kö. Jag hjälper dig!

Jag vill minnas att @LenaH ska hålla en lek:idea: Det har hon ju nästan lovat.:angel: Plus att du jag och @Niyama (skulle väl hållit i en nyligen som inte blev av för hon blev upptagen av irl världen) har pratat om lekar tror jag men vi tre räknade jag som sådana som gärna släpper fram nya det är i vart fall den uppfattningen jag fått av både dig och Niyama.:)
 
Jag vill minnas att @LenaH ska hålla en lek:idea: Det har hon ju nästan lovat.:angel: Plus att du jag och @Niyama (skulle väl hållit i en nyligen som inte blev av för hon blev upptagen av irl världen) har pratat om lekar tror jag men vi tre räknade jag som sådana som gärna släpper fram nya det är i vart fall den uppfattningen jag fått av både dig och Niyama.:)

Men @LenaH är väl också ny som LL? Isåfall har hon ju första tjing på nästa lek. :)
 
Men @LenaH är väl också ny som LL? Isåfall har hon ju första tjing på nästa lek. :)

Ja @LenaH är ny och hon ska ha en lek som utspelar sig i ett slott på 14-1600 talet för det har jag bestämmt:angel: Efter att hon, kanske något oförsiktigt, i förra anmälningstråden nämnt att hon gillar slott och den tiden.:D Det är dock möjligt att hon behöver lite mer övertalning så vet inte om hon har något emot att du har en lek först;).
 
Ja @LenaH är ny och hon ska ha en lek som utspelar sig i ett slott på 14-1600 talet för det har jag bestämmt:angel: Efter att hon, kanske något oförsiktigt, i förra anmälningstråden nämnt att hon gillar slott och den tiden.:D Det är dock möjligt att hon behöver lite mer övertalning så vet inte om hon har något emot att du har en lek först;).

Oooff... Känns som mina temafunderingar ligger något i lä! :rofl:
 
Jag tror inte den här rollen som Paddi skrev in i slutet av förra tråden kom med på listan? Så jag lägger in den

"Alkemisten har genom sin tillgång till De vises sten möjlighet att förvandla alla oädla metaller till guld. Så då är det väl inte så konstigt att alkemisten även har förmågan att en gång få en annan spelare att byta sida? Eventuella specialförmågor försvinner vid omvandlingen (gäller även demonen). Omvandlingen kan ske när som helst alkemisten PM:ar LL. Dessutom är de vises sten botande mot allehanda krämpor och sjukdomar och ger även viss odödlighet. Alkemisten står därför emot både ulvattacker och demonen, dock ett svärd i hjärtat (lynchning) kan alkemisten inte klara sig ifrån."

Den är med!
 
Ja @LenaH är ny och hon ska ha en lek som utspelar sig i ett slott på 14-1600 talet för det har jag bestämmt:angel: Efter att hon, kanske något oförsiktigt, i förra anmälningstråden nämnt att hon gillar slott och den tiden.:D Det är dock möjligt att hon behöver lite mer övertalning så vet inte om hon har något emot att du har en lek först;).
Just nu är jag inne på ett antal arkeologer som gräver ut en krypta i Riddarholmskyrkan...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 908
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 701
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 584
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 305
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp