Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Hur twistad är twisten? Är den alldeles för twistad/komplicerad så får ni stryka mig för då har jag troligen varken tid/energi/ork/hjärnkapacitet nog. Men om det är en "vanlig" twist (finns det ens en sådan? :laugh:) ska det gå bra :)
 
LL: Madalitso och Derring-Do

1. Niyama
2. bollen__
3. cirkus
4. Blacksmithfarm
5. Habina - ej bekräftad
6. qitis
7. Kilauea
8. Lobelia
9. Lena!
10. heffaklumpen
11. Harrysen
12. fio

@Habina verkar inte ha skrivit nåt på buke på länge. Om inte hon är med behöver vi en till! @Hedinn går du att övertala? 🙏
 
Hur twistad är twisten? Är den alldeles för twistad/komplicerad så får ni stryka mig för då har jag troligen varken tid/energi/ork/hjärnkapacitet nog. Men om det är en "vanlig" twist (finns det ens en sådan? :laugh:) ska det gå bra :)
Jag skulle säga att den är ungefär 97° skruvade åt vänster och 35° åt höger, så inget överdrivet invecklat skruvmönster alls :D
 
LL: Madalitso och Derring-Do

1. Niyama
2. bollen__
3. cirkus
4. Blacksmithfarm
5. Habina - ej bekräftad
6. qitis
7. Kilauea
8. Lobelia
9. Lena!
10. heffaklumpen
11. Harrysen
12. fio

@Habina verkar inte ha skrivit nåt på buke på länge. Om inte hon är med behöver vi en till! @Hedinn går du att övertala? 🙏
Alltså, det hade varit superkul, men tiden finns tyvärr inte. :cry:
 
Hedinn har väl lekt från typ Singapore och jag lekte när jag var i Indien.
Skärpning och ta en för laget nu
Jamen exakt! Tidsskillnad är ingen ursäkt (jag låg dessutom aldrig vaken halva nätterna för att kunna leka i realtid när alla andra var aktiva 🙃).
 
Du får vara effektiv :D jag har redan lovat att inte skriva så mycket så ni ska hinna läsa.
Haha! Tyvärr snarare risk för att jag inte kommer hinna med så mycket under dagarna och sen är för trött för att läsa ikapp på kvällen och potentiellt missa DLs, så det är den värsta sortens tidsbrist. 😅 Kan ju ha tur så det funkar men känns inte sjysst mot er att chansa. :) Hade leken börjat i mitten av veckan som kommer hade jag kunnat ställa upp för kommande helg har jag massor av tid. Men den här helgen är det väldigt begränsat med den varan och även ons-tor nästa vecka.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 290
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 152
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 941
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 625
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp