Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag är borta lördag-söndag, men kan säkert lyckas rösta via mobilen iaf, om det är okej med ännu lägre aktivitet än vanligt just lördag framförallt så skriv gärna upp mig! Meeeen @qitis du får gärna vara lika gullig som sist och hojta till mig på fb om leken startar utan att jag märkt det :love: brukar inte surfa buke så mkt när jag hänger med brorsbarnen :)
 
Efter påsk tror jag hon skrev?
Ah. Kom inte ihåg :crazy:
Min hjärna är inte helt fungerande efter stor mycoplasma infektion i januari😞upplever att jag har lite svårt att komma ihåg allt rätt. Smått och stort i vardagen men är totalt sett hyfsat fungerande 👍
Dubbelsidig lunginflammation och sjukhusvistelse nästan en månad med syrgas och många mediciner 😅 från slutet av januari
Åkte in akut med ambulans med andningsbesvär efter 10 dagar med feber mellan 40-41 grader. Trodde jag hade influensa eller möjligen covid först
Hade syresättning 69 %då jag åkte in så inte konstigt jag var helt under isen. Min mamma kom den helgen och ringde ambulansen direkt vilket nog var tur 😅
Har kämpat mig upp till 92 % i syresättning nu och är sjukskriven hela mars ut och troligen hela april också.
Ska göra lungröntgen igen i början på april , de första två jag gjorde på sjukhuset visade på förändringar på lungorna och hoppas jag kunnat träna upp kapaciteten på dem igen🙏
 
LL: @Artline & Myrten
1 LenaH
2 Niyama
3 Hedinn (om vi startar snart)
4 Blacksmithfarm
5 Kilauea (varnar för tidsbrist pga jobbhelg)
6 Elo
7 Qitis
8 @cirkus
9
10
11
12

Du gillade ju inlägget från Niyama (eller om det var LenaH 😅)så är härmed tvångsanmäld :p
 
zdbvfiBmC7y36tDwwUvgYoGxCBww3ASpPwYKgV8y.jpeg
 
LL: Artline & Myrten
1 LenaH
2 Niyama
3 Hedinn (om vi startar snart)
4 Blacksmithfarm
5 Kilauea (varnar för tidsbrist pga jobbhelg)
6 Elo
7 Qitis
8 Cirkus
9 Ceta (om leken blir mest under helgen)
10 bollen__
11 fio
12
 
LL: Artline & Myrten
1 LenaH
2 Niyama
3 Hedinn (om vi startar snart)
4 Blacksmithfarm
5 Kilauea (varnar för tidsbrist pga jobbhelg)
6 Elo
7 Qitis
8 Cirkus
9 Ceta (om leken blir mest under helgen)
10 bollen__
11 fio
12 @Harrysen

@Myrten nu är vi 12 :bump:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 557
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 442
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 090
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp