Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag skulle säga att den är ungefär 97° skruvade åt vänster och 35° åt höger, så inget överdrivet invecklat skruvmönster alls :D
Jag är inte helt säker på hur jag ska tolka detta men skillnaden blir 62° (åt vänster). Max antal grader borde vara 360° så 17% skruvad då? Eller kanske är 180° max pga "rak linje" (tänker eftersom höger och vänster nämndes), men max typ 34% skruvad iaf? :D


Det låter ju ändå görbart, så jag kan vara med så blir det en lek i alla fall! Kan dock hända att det blir lite varierande aktivitet beroende på hjärnkapaciteten, men ska försöka hålla det så jämnt som möjligt 😌
 
Jag vill leka mera (så jag kan bli käk med omedelbar verkan...) för jag har gott om tid och mer kommer jag få. :)
 
@cirkus brukar vara trogen, @qitis behöver jag väl inte tagga :D @fio för helvete, @QueenLilith sa att hon skulle pausa nästa men njaaa ;) @Harrysen @heffaklumpen vilka mer var med nu senast? Kan säkert inte tagga fler ändå.
200w.gif


Med glimten i ögat :rofl:
 
Förut kunde vi ju vara jättemånga i en lek men nu är det ju svårt att ens hitta särskilt många att tagga 🤔
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 284
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 149
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 940
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 623
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp