Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Och jag flaggar för att jag nog är sjuk, varit lite upp och ner senaste dagarna. Men är jag tillräckligt pigg kan det lika gärna innebära väldigt mycket aktivitet eftersom jag ändå är för sjuk för att göra nåt annat.
 
Nej, flyttat. Eller håller på. Jag är här först på prov i sex månader. Har kvar min lägenhet i Uppsala (och dubbla hyror pga andrahandsuthyrning som gick åt skogen). Men om det blir bra här utvandrar jag.
Aha, vad kul! (inte att andrahandsuthyrningen gick åt skogen dock)
 
LL: Artline & Myrten
1. LenaH
2. Niyama
3. Hedinn (om vi startar snart)
4. Blacksmithfarm
5. Kilauea (varnar för tidsbrist pga jobbhelg)
6. Elo
7. Qitis
8. Cirkus
9. Ceta (om leken blir mest under helgen)
10. bollen__
11. fio
12. Harrysen
13. Heffaklumpen (om det inte blir en allt för komplicerad lek för då säger min hjärna upp sig 🧠)
 
LL: Artline & Myrten
1. LenaH
2. Niyama
3. Hedinn (om vi startar snart)
4. Blacksmithfarm
5. Kilauea (varnar för tidsbrist pga jobbhelg)
6. Elo
7. Qitis
8. Cirkus
9. Ceta (om leken blir mest under helgen)
10. bollen__
11. fio
12. Harrysen
13. Heffaklumpen (om det inte blir en allt för komplicerad lek för då säger min hjärna upp sig 🧠)
Det ser ut att ligga "rätt" i tid för mig.

LL: Artline & Myrten
1. LenaH
2. Niyama
3. Hedinn (om vi startar snart)
4. Blacksmithfarm
5. Kilauea (varnar för tidsbrist pga jobbhelg)
6. Elo
7. Qitis
8. Cirkus
9. Ceta (om leken blir mest under helgen)
10. bollen__
11. fio
12. Harrysen
13. Heffaklumpen (om det inte blir en allt för komplicerad lek för då säger min hjärna upp sig 🧠)
14. Lobelia
 
Ähum, jag kan leka mera... :D
Fast jag vill inte slita ut er helt för om 2 veckor ska jag byta höft och sen kommer jag vilja leka ÄNNU MERA!
Jag kommer bli sjukskriven en månad till som det ser ut. Ska på ytterligare lungröntgen i början av april.
så startar ny lista och anmäler dig också @LenaH eller om det äntligen är dags för dig att vara LL ?
Har för mig att ett tema på Fifty Shades of Grey kan vara något :angel::rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 566
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 324
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 445
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 093
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp