Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Niyama

1. Kilauea
2. Qitis
3. Harrysen
4. Heffaklumpen
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Har ont om tid idag och imorgon, men skulle klara av en första DL imorgon om det blir så. :)
 
LL: Niyama

1. Kilauea
2. Qitis
3. Harrysen
4. Heffaklumpen
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Glimra
8.
9.
10.
11.
12.

Jamen vad fasen jag testar väl då. Brukar dock gå och lägga mig tidigare än "DL" (fortfarande inte förstått vad det står för), blir det ett problem?
 
LL: Niyama

1. Kilauea
2. Qitis
3. Harrysen
4. Heffaklumpen
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Glimra
8.
9.
10.
11.
12.

Jamen vad fasen jag testar väl då. Brukar dock gå och lägga mig tidigare än "DL" (fortfarande inte förstått vad det står för), blir det ett problem?
Deadline.
Enda risken är väl om du har en viktig roll och ser ut att bli lynchad (utröstad) och inte kan försvara dig. Men ibland är ju livet emellan, då är det så.
 
LL: Niyama

1. Kilauea
2. Qitis
3. Harrysen
4. Heffaklumpen
5. LenaH
6. Blacksmithfarm
7. Glimra
8.
9.
10.
11.
12.

Jamen vad fasen jag testar väl då. Brukar dock gå och lägga mig tidigare än "DL" (fortfarande inte förstått vad det står för), blir det ett problem?

DL = deadline. Alltså tidpunkten som rösten ska läggas innan. Och om man har en roll med val att göra så ska man följa rollen deadlines (oftast/alltid i PM till LL (lekledaren)). :)


Jag jobbar ibland när DL är så måste då rösta i god tid innan, vissa andra nattar barn osv. Det brukar lösa sig. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 564
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 324
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 443
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 093
Senast: bollen__
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst med eksem
  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp