Varulvslekarnas anmälningstråd

Sorry, hästarna tar all ledig tid för mig (jag skulle bara haft en, men på något sätt så hamnade hennes lillasyster också hos mig :cautious:).
Så kan det bli /hälsningar hon som har 11(🙈) hästar just nu och 4 föl på väg 😅
Dock avlar jag och rider inte så mycket längre men tid tar det oavsett 😅
 
Jag är lite upptagen fram till långfredagen, sen skulle det nog gå bra att leka. Alltså om första DL är påskafton eller i värsta fall långfredag! Då är jag gärna med!
 
Mm, som det ser ut just nu så kommer jag inte ha tid för att leka själv nästa vecka heller, men är gärna med som LL 😊

Det blir dock inget för avancerat eller twistat då, utan mer åt det klassiska hållet rent lektekniskt. Tema ska dock gå att lösa, men inte heller temat blir någon form av twist isf 😊
 
Hade varit jättekul, men jag kände verkligen i senaste leken att jag varken har tid eller ork som mitt liv ser ut just nu, tyvärr. Skulle väl vara om ni behöver nån att rösta ut/käka dag ett, men då får ni fasiken lova att faktiskt göra det också. ;)
Jag lovar🙋🏼‍♀️
Jag gjorde ju mitt bästa även i förra leken :D
 
Hade varit jättekul, men jag kände verkligen i senaste leken att jag varken har tid eller ork som mitt liv ser ut just nu, tyvärr. Skulle väl vara om ni behöver nån att rösta ut/käka dag ett, men då får ni fasiken lova att faktiskt göra det också. ;)
Ber om ursäkt att jag inte röstade på dig dag 1, men var inte du självmordsbombare? Du hade alltså kunnat lösa saken själv :p
 
Ber om ursäkt att jag inte röstade på dig dag 1, men var inte du självmordsbombare? Du hade alltså kunnat lösa saken själv :p
Haha förra leken ville jag dö först på söndagen, så det var ingen fara. :D Jag var ju på väg att spränga mig och fio typ en kvart innan Lena gjorde det :rofl:

Nä, men det är jättekul att leka de dagar jag är ledig och inte har sonen, men när det är fullt upp på jobbet och jag dessutom är ensam med en tvååring blir det tyvärr bara ett extra krav och en stress jag inte orkar med, tyvärr. :)
 
  • Haha
Reactions: fio

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 615
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp