Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: heffaklumpen
1 LenaH
2 qitis
3 Harrysen
4 Kilauea
5 cirkus
6 Snurrfian
7 bollen__
8 Hedinn
9 fio
10 Blacksmithfarm
11 Pegasus63
12
13
14
15
16

Har 4 dagar ledigt nu så kan nog leka fram till Måndag vid 14 tiden.
 
Sorry, fick en körning lördag och söndag, så måste stryka mig.

LL: heffaklumpen
1 LenaH
2 qitis
3 Harrysen
4 Kilauea
5 cirkus
6 Snurrfian
7 bollen__
8 Hedinn
9 fio
10 Blacksmithfarm
11
12 @Lobelia
13
14
15
16
 
Sorry, har varit iväg hela dagen och kom nyss hem 😅

Men ja, helst 12 deltagare men det skulle kunna funka med 11 också 😊

Men hur var det nu med lekstart? Visst var det någon/några som önskade lekstart efter påsk? Eller om ni vill köra igång direkt så skulle leken kunna komma upp sent ikväll (med första DL som tidigast imorgon) :)

Anmälan är iaf öppen tills jag säger att den är stängd (dvs när rollerna börjar lottas), så vill någon mer anmäla sig är det öppet :)
 
Sorry, har varit iväg hela dagen och kom nyss hem 😅

Men ja, helst 12 deltagare men det skulle kunna funka med 11 också 😊

Men hur var det nu med lekstart? Visst var det någon/några som önskade lekstart efter påsk? Eller om ni vill köra igång direkt så skulle leken kunna komma upp sent ikväll (med första DL som tidigast imorgon) :)

Anmälan är iaf öppen tills jag säger att den är stängd (dvs när rollerna börjar lottas), så vill någon mer anmäla sig är det öppet :)
För mig funkar det närsomhelst 🤠
 
Eftersom inga fler åsikter angående tid för lekstarten kommit tänker jag och @Ceta att vi lägger upp leken någon gång under morgondagen, med första DL på måndag.

Rollerna kommer inte lottas förrän imorgon, så fram tills att vi säger att anmälan är stängd är det fortfarande fritt fram att anmäla sig :)


LL: heffaklumpen och Ceta
1. LenaH
2. qitis
3. Harrysen
4. Kilauea
5. cirkus
6. Snurrfian
7. bollen__
8. Hedinn
9. fio
10. Blacksmithfarm
11. Lobelia
12.
13.
14.
15.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 267
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 612
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 889
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 816
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp