Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittat hit. Men inte fått någon roll än, nu är det ju över en timme sedan trådstarten. Då borde ju rollerna vara utlottade, om inte LL har ett liv utanför varulvsleken som hon anser viktigare Eller hur?????
 
Hittat hit. Men inte fått någon roll än, nu är det ju över en timme sedan trådstarten. Då borde ju rollerna vara utlottade, om inte LL har ett liv utanför varulvsleken som hon anser viktigare Eller hur?????

Jag tycker vi bestämmer våra roller själva! Anarki!!!


Detta enbart för att LL förbjudit att vi röstar på henne. Fast det glömmer hon kanske snart. ;)
 
Hittat hit. Men inte fått någon roll än, nu är det ju över en timme sedan trådstarten. Då borde ju rollerna vara utlottade, om inte LL har ett liv utanför varulvsleken som hon anser viktigare Eller hur?????

Jag tycker vi bestämmer våra roller själva! Anarki!!!


Detta enbart för att LL förbjudit att vi röstar på henne. Fast det glömmer hon kanske snart. ;)

Jag vill minnas att jag sa ett par timmar och det har ju gått det nu så nu kommer dom;)
 
Så nu har jag fått min roll

Ja det hoppas jag för det ska alla fått nu om ingen fått sin roll så får ni säga till.


Jag vill be alla att sköta all kontakt med mig i de konversationer jag skapat jag har tillräckligt många att hålla reda på som det är.

Allmänna frågor får gärna ställas i tråden.
 

OBS Rollförtydling



Draken kan välja att bli kär själv också behöver inte vara två andra, den får välja två deltagare helt fritt .

Drake

Har förmågan att få två andra deltagare att bli kära, dessa bildar då kärlekspar. Kan använda sin kraft när den så önskar och är inte bunden till deadlines(dock kan den bara använda kraften när den är vid liv)
 
Är det ingen som törs skriva något nu när alla har fått sina roller? :D Det är faktiskt helt omöjligt att försöka komma med några som helst teorier om ni inte skriver något överhuvudtaget, då måste jag anta att ni alla är onda!! :nailbiting:
 
Är det ingen som törs skriva något nu när alla har fått sina roller? :D Det är faktiskt helt omöjligt att försöka komma med några som helst teorier om ni inte skriver något överhuvudtaget, då måste jag anta att ni alla är onda!! :nailbiting:
Så alla vi andra är onda? I såna fall måste du ha väldigt många goda roller samtidigt? :cautious:
Är det inte jobbigt att vara siare, ängel, häxa osv på en gång? :eek: För att inte tala om att vara båda halvorna i tvillingparet... :rofl::D;)
 
Så alla vi andra är onda? I såna fall måste du ha väldigt många goda roller samtidigt? :cautious:
Är det inte jobbigt att vara siare, ängel, häxa osv på en gång? :eek: För att inte tala om att vara båda halvorna i tvillingparet... :rofl::D;)

Snurrfina är snurrig men att tro att alla är onda faller inom normal snurrighet för Snurrfian så det är bäst att ha överseende med det.

PS Snurris, du får inte hinta vilk(en)a roll(er) du har - här alla goda roller :).
 
Mer rollförtydligande Den här gången angående spionen och onda fen .

Spionen får alltså reda på vilket hyss som valts vid natten av onda fen. Vid röst trollningen får den också reda på vem som inte fick rösta och vem den inte fick rösta på. Vid sian får den reda på vem som siats. När feen väljer att skydda sig själv så får den bara veta just det och får alltså inte info om vem fen är. När fen förhäxar så får spionen veta vem som blir förhäxad. När fen väljer spioninfon får spionen bara veta just det.


Vad gäller röstrollningen och förhäxning så får onda fen blanda in sig själv i den om så önskas och isåfall på vilket vis som helst.


Spionen får ingen info om drakens val

Övriga infon spionen får fungerar som vanligt, om någon tycker det är oklart så fråga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 539
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 252
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 878
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 595
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp