Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Jag hade velat göra vår balkong mysig med växter, i dagsläget är den väldigt trist. MEN...Jag är helt grön på det här och har precis...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Sasao
·
Hemmet Vi håller på att göra om i vardagsrummet, i just denna stund åker sista våden på fondväggen upp. :banana: Fondväggen är mörkblå med...
Svar
3
· Visningar
2 275
Senast: eyz
·
Äldre Ja vem ska man välja :cautious:? Vem ska offras för att andra klantar till det eller tar man den som klantade sig :sneaky:. Och när...
Svar
14
· Visningar
1 357
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Under närmare en vecka har jag haft ont i tungan. Det har känts som den varit sönderfrätt. När jag snabbt slängt en kik i spegeln så har...
2
Svar
20
· Visningar
5 988
Senast: tangens
·
IT & mobiler På vår dator, på en viss sida så kan man enbart vara inne där 5 min i streck.. sen kommer 'sidan kan inte visas' upp .. jämt!:crazy...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: astronaut
·
Äldre Jag ser mer och mer att personer använder sig av 'en' istället för 'man'. Exempelvis "En ska inte gå över gatan utan att kolla åt båda...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 670
Senast: Pancakes
·
A
IT & mobiler Någon som vet var man hittar skal till msn messenger och hur man gör för att skaffa det?
Svar
3
· Visningar
1 526
Senast: ronjaXX
·
IT & mobiler Kampen mot tvättmaskinen har pågått i två dagar, och jag kan inte för mitt liv få den till att fungera.:angel: Nu står den full med...
Svar
16
· Visningar
2 130
Senast: aneka
·
S
IT & mobiler Sitter hemifrån och hittar inte den sidan jag brukar kolla på när det gäller kodning för "småtecken" som t.ex. % Vad är koden för den...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: Spider84
·
Äldre Varför är det så vanligt att skriva # framför allt? Ser bara mer och mer av detta och förstår inte varför alla skriver så...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 657
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Vet ni om det görs något #metoo-upprop inom hästbraschen?
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Casteloro
·
A
Relationer Om jag som man får en kram av en kvinna som för mig är helt okänd, känner bara lite eller känner väl och kramar tillbaks, räknas det...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 468
Senast: em-pirre
·
Samhälle Vad i helvete? Hur kan detta inte få stora rubriker och hur kan vi som samhälle ens ha sådana domare? Vad kan vi, vanliga medborgare...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
22 720
Senast: Lillgrådis
·
Samhälle Tänk dig följande scenario. Du är i ditt hem och du blir utsatt för en av de mest förnedrande handlingar som går att genomföra. En annan...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 844
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver läsa kloka människors syn på det här. Det är så fruktansvärt. Jag har spenderat morgonen med att läsa i...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 073
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Jag har aldrig sökt ett jobb på det normala sättet (alltså med ansökan, CV, personligt brev, intervju och sånt) utan de anställningar...
2
Svar
25
· Visningar
2 729
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Så har man trillat. Inget som förvånar någon. Allra minst mig. :meh: Men jag har trillat. Jag har ont, tillräckligt ont för att...
2
Svar
33
· Visningar
2 730
Äldre Var på restaurang igår, som jag inte tänkte nämna vid namn. Lite undanskymt på en vägg sitter en tavla som endast består av texten i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 291
Senast: Trani
·
Äldre Om man ska åka bort några dagar (typ söndag till tisdag/onsdag) i augusti till en billig peng, vad är er rekommendation? Det ska vara...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: Chili
·
Äldre Vecka 34 är det tänkt att jag ska upp till Stockholm under två vardagar dagar och ska ihop med en vän sysselsätta mig där under denna...
Svar
8
· Visningar
627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp