Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Hej! ska börja tävla min häst i distans till våren och undrar om man kan få lite hjlp med ett träningsschema?? Har em häst med helt ok...
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: Galadriel
·
S
Distans Hejsan! Jag har aldrig ridit distans, förutom då långritter på sommaren med någon kompis. Jag undrar hur distanshästarnas träning ser...
Svar
1
· Visningar
1 302
S
Distans Jag köpte en pulsmätare för ungefär en måand sedan en (Polar A) med en klocka till som man har på armen. Skulle prova den i går för...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: shampiz
·
B
Distans vill veta mer om distans!!
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Hfors
·
N
Distans Jag och två kompisar har planer på att rida på ridleden i sommar. ungefär hur långt kan man räkna med att man kommer på en dag...
Svar
9
· Visningar
1 915
Senast: nogat
·
B
Distans En av världens mest kända distanshästar närmar sig ”det evigt gröna ängarna”- se info nedan. Rio blev Sverige kändis 1990 då han vann...
Svar
3
· Visningar
1 305
Distans Medans jag mockade imorse föll tankarna tillbax på alla härliga minnen jag fått genom distansen....har ni nått eller några som ni vill...
Svar
7
· Visningar
1 447
Senast: neywaz
·
Distans börjar så smått fundera på en tvådagars långritt med en vän till sommaren om jag får tag i nån ny häst innan dess.. :) nu är det här...
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: L_S
·
Distans Jag skulle jätte göran villa vet mer om distans tävlingar... hur långt det är och så vidare... :)
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Ponyta
·
S
Distans På vissa tävlingar har jag sett att man har en minimum vikt. Hur gör man då man inte kommer upp i denna vikt? Får man då någons slags...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Stopek
·
D
Distans Vore kul att veta om någon här i närheten rider distans eller funderar på att börja. Extra kul om det vore någon hemmahörande i...
Svar
10
· Visningar
2 957
Senast: Fanatic
·
Distans Jag skulle kunna få ta över en travhäst som inte presterar så bra på travet pga att han varit övertränad för några år sedan. Efter det...
Svar
3
· Visningar
1 699
Senast: Stopek
·
Distans Free \'n Easy-sadlar. Någon som har provat eller äger en sådan? Jag har ju en sportssaddle (som jag trivs bra med) till mitt äldre sto...
Svar
2
· Visningar
1 660
Senast: Scata
·
S
Distans Är inte så insatt i just distans men nyfiken är jag :) Har lite frågor och funderingar.. En distanshäst går ju inte i form under...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: sassabrassa
·
Distans Har köpt en gamal distans häst med jätte bra karriär bakom sig.Har förstått att många av er vet vilken häst det är :)Om ni vet något om...
Svar
3
· Visningar
1 361
A
Distans HÄR har ni henne, inte ryttaren utan fuxen som e närmast!! hon har varit med i svenska landslaget i distans!!! :banana:
Svar
10
· Visningar
1 762
Senast: _Dieldi_
·
Distans en del hästar, tex islänningar å en del travnordisar har ju förhållandevis "kort" steg. Hur blir det då för dessa i distanstävlingar...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: Stopek
·
A
Distans Nån som kommer ihåg Harmonie när hon tävlade?? Ett fuxigt halvblod? hon var i topp och har varit i england... Nån som minns henne?
Svar
4
· Visningar
1 283
Senast: Amia
·
Distans En tjej i stallet pratar om att starta med sin häst i en clear round i vår.Det ska tydligen vara 2,5 mil.Hur ska hon gå till väga?Krävs...
Svar
1
· Visningar
2 202
Senast: Desert_Wind
·
D
Distans Hej! Jag träffar många ryttare/hästintresserade som inte har en aning om vad distans är.Många har tyvärr också en helt fel neg bild om...
Svar
10
· Visningar
2 083
Senast: Cleese
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp