Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans hej, har sökt lite på forumet men hittar inget. Vilka licenser behövs på en PP 30 km? Har anmält mig till Vedermar o undrar.. Behöver...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Spirit
·
A
Distans Hur ser de ut? hittar inegn bild på den sadeln som jag rider en häst i
Svar
5
· Visningar
1 410
P
Distans Hej! Jag har fastnat för det här med distansridning och har tänkt ställa upp i en "etsta på ritt" på ca 2 mil i vår. Jag undrar hur ni...
Svar
7
· Visningar
1 907
Senast: Camilla_H
·
Distans Har funderingar att rida en PP på 3 mil i april men hästen rids endast ganska sporadiskt (ca 3-5 gånger/vecka i lugnt tempo) Men 3 mil...
Svar
11
· Visningar
1 607
R
Distans Jag och min kompis skulle vilja börja med distans. Hon har ponny och jag har storhäst. Kan vi tävla "tillsammans"? Vad är det vi måste...
Svar
6
· Visningar
1 305
Senast: mahlmt
·
Distans Det är väl en ganska enkel bana där, eller hur? Nån som vill beskriva hur den är? (Vet att det är varning för skottljud.)
Svar
14
· Visningar
1 662
Senast: malumbub
·
Distans Nu är det så här va, jag är sugen på det här med distans och så. Bara det att när man kommer in på detta forum har man inte en suck att...
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: Pettsson
·
Distans Kan man anmäla sig till en Distanstävling innan man fått sitt gröna kort och löst Ryttlicensen? Jag läser grönt kort nu men det tar ett...
Svar
4
· Visningar
1 294
Senast: Spirit
·
Distans ...får man ha det? I det TR som jag har (fr -03?) står det inget om det. Endast hackamore än nämnt vad gäller bettlöst (typ)... Får man...
Svar
13
· Visningar
1 684
Senast: Spirit
·
C
Distans Hej! :) Kan någon hjälpa mig med en fråga? Vad är åldersgränsen för hästen på prova på ritter? Jag hittar information om clear round och...
Svar
6
· Visningar
1 046
Senast: cano
·
Distans hejsan..! Jag undrar om man måste ha gröntkort Mm för att få vara med på en "clear round" eller vad man ska kalla det fast i Distans...
Svar
1
· Visningar
1 068
Senast: CosmicQueen
·
Distans Nu är jag på hugget! ;-) En kompis har ett arabsto, för vilket hon fram till nu betalade ca 300 kr i månaden för försäkring hos Agria...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 963
Senast: elinpelin
·
A
Distans rider ett arabiskt fullblod som e distanshäst, men jag rider inte distans, han e så rund om ryggen och har ingen manke så han kan inte...
Svar
17
· Visningar
1 718
Senast: Amia
·
G
Distans Får man ha reklamtryck när man rider, vid vet. grinden eller vid prisutdelning?
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: mahlmt
·
L
Distans PP, CR och alla andra förkortningar ni använder? :confused: Funderar på att prova på distans, och att försöka förstå ert språk är väl...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Little_Chance
·
Z
Distans vad man egentligen gör i distans. Ja, jag har ju fattat så långt att araber ofta är med, men vad GÖR man egentligen..?? Jag förstår att...
Svar
1
· Visningar
1 061
Senast: Stopek
·
R
Distans Har fått för mig att hästen måste vara skodd på tävling,stämmer det eller är det bara nåt jag har fått för mig? MVH Rex
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: Desert_Wind
·
Distans hej! har börjat träna långa långsamma travpass med hästen.. lindar benen när jag rier, men hon blir iaf tjock i benen. :confused: Hur...
Svar
8
· Visningar
1 869
Senast: mahlmt
·
Distans Man måste ju ha en sån om man ska tävla... :D Kan man maila nån med adress o sånt så att man slipper gå in på posten och betala med...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: mahlmt
·
B
Distans Hejsa, så har en dansker fundet vej til jeres forum. Jeg har en 5 års arabervallak, der forhåbentlig kommer til at gå lidt distance på...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp