Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Distans Såg att det fanns några 80km som var CR i år. vad är det för åldersgräns på en sådan?
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: KESO
·
M
Distans Med så få startande i ett SM känns det inte som att Sverige är redo för mästerskap på 160km.... Visst är ekipagen av hög klass men jag...
Svar
9
· Visningar
1 484
Senast: CK
·
Distans Skulle så gärna åka på midnattsritten i Sveg. Men jag har 55 mil enkelväg dit och jag vet inte om det är försvarbart att åka så långt...
Svar
12
· Visningar
1 282
Senast: Liten
·
W
Distans skulle denna komb kunna funka ute på banan tror ni?
Svar
16
· Visningar
1 909
Senast: Wanilj
·
Distans jag har en häst född 99 och som alltså får gå CR nästa vår. Jag undrar nu, vad behöver jag inför starten? Jag tänker främst på papper av...
2
Svar
35
· Visningar
3 137
Senast: CosmicQueen
·
K
Distans Vad tycker ni om att starta en 4-åring i Prova på ritter bland annat för att miljöträna hästen. Jag har en häst som nästa år är 4 och...
Svar
11
· Visningar
1 331
Senast: FamPont
·
D
Distans Jag är ännu helt oerfaren inom distans, men funderar starkt på att börja, så lite frågor får ni stå ut med :p Vid ridning av en CR på...
Svar
11
· Visningar
4 771
M
Distans När nästan helt grön när det gäller distans, undrar därför några saker. 1. Behöver man grönt kort för att rida lättare klasser...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Macken22
·
Distans hur långt tycker ni att en 4 åring kan ridas per vecka.. han ska börja lite clearonder nästa år så vill veta hur hårt man kan träna...
Svar
13
· Visningar
1 205
Senast: linnsan
·
Distans Får en häst på 4 år vara med på PP? Att de inte får gå CR innan de är 5 och tävlingsklasser innan 6 har jag koll på, men vad gäller vid...
Svar
17
· Visningar
3 286
Senast: limona
·
Distans ... hade igår ridits av två ungerska Husarer som jag stötte på av en ren slump mitt i centrala Halmstad. De var på väg norrut, upp mot...
2
Svar
27
· Visningar
8 213
Distans Imorgon startar East European Endurance Ride. En 3-stjärnig distansritt med ca 8 mil per dag i 3 dagar. De startar i Bratislava i...
Svar
8
· Visningar
1 908
Senast: CK
·
Distans He! Finns det PP som bara är 20 km i skåne? (nybörjare/aldrig provat på) tack!
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Pernilla_
·
L
Distans Vad har ni för åsikter om detta? Jag skall byta stall om tre veckor. Hästen i fråga är mkt transporträdd. Det är 2,5mil till det nya...
Svar
6
· Visningar
1 610
Senast: Wembley
·
Distans Pia Steisjö - Pamiros och Anneli Schultz - Nowator godkända 12 mil i Tjeckien i helgen. Hurra!
Svar
3
· Visningar
2 147
Senast: connie
·
Distans Extakt hur gör du på tävlingsdagen? Bra om någon skulle kunna berätta från dom går upp tills de går och lägger sig. :laugh: Typ såhär...
Svar
13
· Visningar
1 261
Senast: aztecaqs
·
Distans ok få höra nu... känns som om att dilemmat inför varje ritt är maten. jag är själv ganska dålig å att peta i mig mat. så fråga 1...
Svar
16
· Visningar
1 549
Senast: springsten
·
H
Distans Hej Jag har tänker starta en 120 km i sommar. Måste jag har FEI pass för start en vanlig 120 km? Eller vad ska jag tänka på.
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: neywaz
·
M
Distans Jag skulle vilja tävla distans. Eller får jag det ens när jag e 12 år?? Jag har en ponny som är väldigt duktig och som älskar att rida...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Music
·
M
Distans :rofl: :rofl: :rofl: 100 000 av Agriamiljonen går till distansen!!! Troligen är pengarna öronmärkta för att satsa på träning av...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Madde71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp