Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Trav Nu har äntligen lilla Lina gjort sin debut på ponnytravet och det blev på hemmabanan i Halmstad.. Kunde gått hur bra som helst bara...
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: suzukits
·
  • Låst
Trav Travforumet är uppdelat i huvudforum och två underforum. Så här ska de användas: På huvudforumet "Trav" diskuterar vi det som direkt...
Svar
11
· Visningar
4 947
Senast: Snurrfian
·
Trav Vad betyder det? Hittade en häst med * efter namnet https://www.travsport.se/hast/visa/671966/resultat Två till...
Svar
8
· Visningar
6 417
Senast: juvelen
·
Trav Hej, köpte i höstas ett kallblodstravarsto, nu 4 år, med fin stam, som är på väg att bli en trevlig ridhäst. Undrar hur det fungerar med...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: juvelen
·
Trav Jag är ute efter ett "vinnartäcke", alltså typ Cabejos vinnartäcken. Jag brukar snylta på Hottens täcken som det står diverse olika...
Svar
4
· Visningar
2 972
Senast: martha
·
Trav Är det egentligen någon större skillnad? Jag har mestadels använt vanligt, men nu fanns det bara 3-delat att få tag på i mindre...
Svar
15
· Visningar
2 818
Senast: Maddu
·
Trav Vad menas med det egentligen? Läste det nyss i en startlista och har aldrig sett det tidigare.
Svar
17
· Visningar
1 946
Senast: Snurrfian
·
Trav \"vaggar\" i travsulkyn? Ja, jag vet inte vad det heter, men det ser ut så iallafall :) Jag har precis suttit och kollat på trav på...
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: martha
·
Trav \"Tarzan\" En travtränare/kusk. Vad är hans riktiga namn? :confused: Fick honom som referens av en transportör...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: Solskensdis
·
Q
Trav Hej! Jag har stött på ett finskt ord, direkt översatt" sparkrem", vars svenska motsvarighet jag inte vet (än?). Jag översätter ett...
Svar
3
· Visningar
1 360
Senast: quiora
·
Trav Hur gör ni de dagar som är så här "otäckt" varma då hästarna/ponnyerna ska tävla? Var iväg idag, och båda mina ponnyer gick rätt...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Jamtland
·
Trav Vad tycker ni om vagnarna med slagbom? Vilken av vagnarna föredrar ni, Royal eller Custom?
Svar
10
· Visningar
5 131
Senast: maue
·
Trav Hoppas att någon i travgänget kan hjälpa mig!!! Det är så att jag har en walshsele med snabbfästen (inte QH utan läderremmar!) men två...
2
Svar
20
· Visningar
2 003
Senast: Texaz
·
Trav Har ju skrivit här om fröken röd som inte vill ha tungbandet, och leasingtagarna har gett upp. Min mamma(som deläger henne ihop med mig)...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: BitterAss
·
Trav Fick nyss höra att "Plåt Sven" Andersson har somnat in efter en tids sjukdom. Mycket tråkigt, vi hade en hel del spännande...
2
Svar
20
· Visningar
2 882
H
Trav \"Pappa\" gör bra ifrån sig... Norske "Eder" vann storloppet Lars Laumb på Bjerkebanan i lördags. "Eder" gick förra i avel för första...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Rikkan
·
P
Trav Läs detta...--->PdA Jag förstår att Stefan Hultman hellre ser Triton Sund än Naglo i loppet, om han nu måste välja. Men om jag...
Svar
11
· Visningar
1 303
Senast: Montéryttare
·
Trav När min hovis var här för några veckor sen så kom vi att diskutera slagremmar....han sa en sak som jag funderat på ett tag...i flera år...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 958
Senast: Zandrah
·
Trav Jag satt och kollade på fälttävlan som sändes i SVT och vissa av hästarna som tävlade var utrustade med "näsplåster a la maratonlöpare"...
Svar
9
· Visningar
1 985
Senast: ghost
·
Trav \"mock\"?? Tittade runt på atg för att undersöka lite hästar i min kuses stam. På en av hans mormors avkommor stog det: 1974 GATAIA -...
Svar
4
· Visningar
1 411
Senast: Krims
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp