Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund vad tycker ni? http://www.sbkskane.com/sektorer/di-ts/regelrev_lydn_05.pdf
2
Svar
25
· Visningar
2 397
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund När ni går hemifrån? När jag lämnar min vovve ensam hemma (vilket iofs är mycket sällan) MÅSTE jag tömma köksbordet. För han använder...
2
Svar
20
· Visningar
1 478
Senast: blindmelon
·
Övr. Hund Jag vet att det här förmodligen är en onödig tråd, men jag kan inte låta bli! :D För i helgen är det beräknat att vår blivande...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: sussisus
·
W
Övr. Hund För och nackdel med 2 hundar?? Har sedan tidigare 1 men har nu hittat en till lika underbar hund. Ni som har 2 är det svårt att få med...
Svar
15
· Visningar
1 143
Senast: Duvan
·
S
Övr. Hund Min lille blandiskille har haft en jobbig uppväxt där han flyttade emellan dåvarande husse & matte med barnen varannan vecka. Han...
Svar
13
· Visningar
1 055
Senast: Sweet
·
F
Övr. Hund Detta är en sida om hundar som slaktas i Asien, Bilder finns på sidan, känsliga personer varnas, Alla hund ägare borde stödja...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: ananas84
·
Övr. Hund Min nya vovve har ju på föräldrarna A på Hd..men sedan längr bak finn H som beteckning...eml uppfödaren så var det det som var bra på...
Svar
15
· Visningar
1 666
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund Undrar för att min brorsa säger "Men han segdrar ju så mycket" och slänger på hunden sånt där kedjehalsband när de går ut och går, en...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund ...pissar i sängen om hon kommer åt när hon blir lämnad ensam!!!!!!! :confused: Nu händer det iofs inte så ofta eftersom jag...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Fråga nummer ett (1): Har en tjärsalva hemma, som jag hört ska vara bra för både hundtassar, och mot mygg. Nu undrar jag om ngn vet om...
Svar
7
· Visningar
1 495
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Frågar åt min syster. Hon är sugen på att skaffa en mellanpudel om ngr år och läser nu allt hon kan komma över om dem. Så jag tänkte...
Svar
3
· Visningar
1 693
Senast: Zafir
·
Z
Övr. Hund Min fasters hund (som jag älskar över allt annat) dog idag. Jag har varit hos min faster sen påsklovet började, och for hem igår. I...
Svar
4
· Visningar
1 300
S
Övr. Hund har ni tips på uteserveringar i Sthlm som accepterar hundar?
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Vet att det finns andra trådar om klicker-träning.... Men jag har bara en enkel fråga till er som har en klicker till hjälp. Hur lång...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: BaraSara
·
M
Övr. Hund skrev fel...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: mentiroso
·
Övr. Hund hur mkt kostar en sådan hund? valp? vuxen? mkt tacksam över svar :bow:
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Projekt Weimaraner har nu tagit nya vändningar :d Som gammal räv i gamet, trots min unga ålder skaffade jag mig en W med gott mod...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Finns det sådana hundar, som man kan lämna lösa hemma på gården utan att de drar? Mina släktingar i USA hade "fårvaktarhundar" vad kan...
Svar
15
· Visningar
3 659
Senast: cili
·
E
Övr. Hund Funderar över en sak... För ett par veckor sedan var jag med om en otrevlig händelse. Jag var ute och gick med mina två hundar när...
2
Svar
21
· Visningar
2 345
Senast: Hera
·
Övr. Hund Hur gör ni? Klipper eller trimmar era hundar? Klipper en del och trimmar en del? Varför gör ni som ni gör? Vore intressant att höra lite...
Svar
8
· Visningar
5 506
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp