Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Som ni redan vet så ska vi flytta ut på landet, i ett hus alldeles intill mälaren - ett riktigt fästingträsk. Hur funkar det? Kan man...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Cesam
·
Övr. Hund Min vovve (JR, 6mån) tycker att det är hemskt tråkigt att vara ensam hemma (han är ensam max 2h) och skäller och har sig. Ingen granne...
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: Olius
·
Övr. Hund Satt och funderade lite. Vi har haft en hund under min uppväxt, en Groenendael som var min systers. Han var familjehund och tränades...
Svar
18
· Visningar
1 748
Senast: Enya
·
Övr. Hund Efter min hunds tragiska bortgång slår abstinensen till...Hund ska jag ha, men vadå för hund ? Det finns egentligen inga renrasig som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 425
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Jag har en 15 årig Golden som igår kväll drabbades av plötslig yrsel. Han blev orolig, kunde inte kontrollera bakdelen riktigt (som...
Svar
5
· Visningar
16 259
Senast: Stoppard
·
R
Övr. Hund min lilla tik på nu 7 månader har blivit ordenkligt svullen mellan "rumphålet" och ... "kisshålet" ( :o ) hon ömmar inte eller nått...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: ridskoleryttare
·
O
Övr. Hund Min hund ser en del på tv. Och hon gillar vissa program mer än andra. Mest av allt gillar hon naturprogram och program med barnröster...
Svar
9
· Visningar
814
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Har era hundar en egen säng eller fast plats i hemmet, eller har de en bädd som du flyttar efter behov, tex till vardagsrummet om du...
2
Svar
26
· Visningar
2 577
Senast: dr.pepper
·
Övr. Hund Vi har blivit med hus! Vi skrev på köpekontraktet igår, besiktning sker i början av nästa vecka och inflyttning sker (om allt går väl...
Svar
17
· Visningar
1 242
Senast: cassina
·
W
Övr. Hund NÄR??? Jag blir tokig har väntat i flera månader på att våran hanhund ska börja lyfta benet. Jag börjar bli orolig för att han inte vet...
Svar
18
· Visningar
2 742
Senast: LIA
·
O
Övr. Hund Äntligen har dom kommit! Fem välskapta, söta och friska valpar. :bump: :love: :bump: Godingarna Dom är helt nyfödda på bilden och...
Svar
15
· Visningar
938
Senast: Orzon
·
Övr. Hund Mina föräldrar har en dvärgschnauzer som nu har hunnit bli över 14 år, han är helt döv sedan flera år och de senaste månaderna så vill...
Svar
6
· Visningar
1 238
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Var till Strömsholm och undersökte min halta hund igår. Inga fynd på rtg, och hon visar inte med en min var hon har ont vid...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Kira
·
Övr. Hund Idag fyller min Sirius 2 år. Men han är min lille bebis i alla fall ;) Han har inte fått det obligatoriska paketet med leverpastej ännu...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Hur mycket får jag betala för en Dvärgpinscher, cirka?
Svar
12
· Visningar
1 628
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Så här ser det ut då en liten amris är med till stallet..... ;) Ren och fin Mer bilder. ett och två
Svar
1
· Visningar
649
B
Övr. Hund Nu har jag frågat på några ställen om någon vet en bra hundtränare i hamstads/harplinge omr. Men har inte fått någe svar :cry: Finns...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Madde85
·
C
Övr. Hund Nu har vi börjat busa med hinder och saker att klättra på, Mildas självförtroende tog en vändning på två dagar! Iofs. är allt...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Snurrfian
·
B
Övr. Hund Hej! Är det någon som ska till Brolöten på läger nummer 2 i sommar?
Svar
10
· Visningar
1 822
Senast: GaurdianAngel
·
B
Övr. Hund Hej I all hast är jag bara tvungen att informera er om att jag nu är med i EFIT där man ska ta ett foto i timmen en speciell dag i...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Carla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp