Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ett upprop till alla! Det är inte humant att kastrera hanhundar, i allafall inte i den utsträckning som görs. Okej att kastrera svarta...
Svar
15
· Visningar
1 863
Senast: Essie
·
Övr. Hund Vi gick igår kväll en poängpromenad min mamma och jag. Jag hade givetvis med min hund och mamma tog för skojs skull med brorsans rottis...
Svar
6
· Visningar
6 056
Senast: Tippan
·
Övr. Hund För ett tag sen, ca 1 månad kan jag tänka mig, köpte vi en sele till Troja. Det har fungerat jättefint, det kändes som om hon trivdes...
Svar
11
· Visningar
4 257
Senast: glee
·
Övr. Hund Hehe, har nyss köpt ny kamera. Här kommer en hälsning till er från min hund! Hejsan!
2 3
Svar
51
· Visningar
4 095
G
Övr. Hund Jag blir inte klok på deras tävling de har i tidningen. Man ska efter några ledtrådar gissa vilken ras de tänker på. Jag blir vansinnig...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag hade tänkt att ta med hunden ut när jag joggar, hon är nu 8 månader, ganska grov är det för tidigt?
Svar
12
· Visningar
7 268
Senast: svart arabhingst
·
B
Hundträning Usch, imorrn ska ja o lilla "ponnyn" på agilityträning för första gången, det känns lite sådära läskigt :S har ingen aning om hur det...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Snurrfian
·
T
Övr. Hund Jag såg en sådan fin dikt om att mista en hund som jag inte hittar igen. Det var INTE regnbågsbron, det var en annan. Nånting om att man...
Svar
7
· Visningar
19 593
Senast: Kira
·
G
Övr. Hund Nu har tiken blivit stel och haltat efter långpromenaderna senaste två dagarna. :( Vad trött jag blir!
Svar
4
· Visningar
759
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Har sedan ett par månader en jättetrevlig Springerhane på snart fyra år (omplac p g a ändrade fam förh). Han är precis sådan som man...
Svar
18
· Visningar
1 124
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hur mycket c vitaminer ska en hund ha sig om dagen egentligen? Jag vet att överdos kissas ut men vad är rekomenderat för en hund...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 680
Senast: Trissa
·
E
Övr. Hund Jag har en bekant som har en Jack russel pojke. Han råkade ut för en olycka där höften hoppade ur led. Det gick att få den på plats utan...
Svar
7
· Visningar
2 238
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Skall köpa valp och har en kombi med galler mot baksätet. Vill ha galler så att man tryggt kan öppna bakluckan också utan att hunden far...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 732
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Har era hundar smeknamn, och använder ni isåfall flera namn på dem när ni kallar på dem? Fungerar det eller blir hunden schizofren...
Svar
2
· Visningar
1 183
P
Övr. Hund Jag undrar vilket fästingmedel ni kan rekomendera till min cairnterrierhane på 8 månader?! Det är min första hund, så jag har ingen...
Svar
6
· Visningar
1 488
Senast: glee
·
Övr. Hund Jag har en liten söt blandras tik som är långhårig. Vi bor på landet och ni kan ju tänka er hur det ser ut på gårdsplanen nu när snön...
2
Svar
34
· Visningar
2 319
Senast: Kockan
·
Övr. Hund Jag kan i princip ingenting om hur tikar beter sig mot valpar, så därför måste jag fråga de mer valpvana bukefalisterna om hur det...
Svar
10
· Visningar
1 184
Senast: Vaccan
·
G
Övr. Hund Sitter med datorn i soffan och har tv:n på som bakgrund. De visade just djursjukhuset med bla vargar som ylade. Mina hundarna kommer...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund var ute med Nallo och så kommer det nån käring med nån grå ulltuss, vet inte vad det var för ras, och hon såg att jag stod med Nallo på...
Svar
17
· Visningar
1 211
Senast: escodobe
·
M
Övr. Hund Jag undrar bara om någon här har erfarenhet av att fodra sina hundar med färskfoder. Jag gör det själv till båda mina hundar då båda...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: Zafir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp