Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det fler än jag som ska ställa ut sin guldklimp på lördag eller söndag? Jag har fått alla papper från arrangören och då står det...
Svar
14
· Visningar
865
Senast: kpist
·
Övr. Hund Jag börjar bli mycket fundersam över min hunds nya idé om att böka runt i vår säng som en galning. Det är ju inget jag är direkt...
Svar
12
· Visningar
4 867
Senast: Imoreien
·
G
Övr. Hund Vi sitter ju här nästan dagligen och diskuterar hund med varandra. Många gånger tycker vi olika och många gånger tycker vi lika. Men då...
2
Svar
24
· Visningar
3 749
Senast: skrocken
·
Övr. Hund Har en 2½ år gammal Boxertik som är veteöverkänslig och som därför är uppfödd på enbart Lamm och Ris-foder. Ger just nu hunden Lone...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 973
C
Övr. Hund Hej alla! Jag är ny här. Finns det någon som har New Foundland här. Har följt er lite, det är nog inte många som har det. Vore kul om...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Ankan
·
Övr. Hund Jag är bara så nyfiken och måste få fråga er kunniga - hur uppfostrar man en hund som inte bryr sig om korrigeringar? Jag har träffat...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 453
Senast: Tippan
·
F
Övr. Hund Imorgon kommer han, hunden vi ska ha på prov! :bump: Tiden kommer att gå lååångsamt fram tills 15-16-tiden imorgon :crazy:
Svar
9
· Visningar
796
Senast: Smillan
·
S
Övr. Hund Undrar vad ni har för erfarenheter av Doggy Light? Vet att "vanliga" Doggy är spannmålsbaserat och mest "bukfylla" men just Doggy...
Svar
5
· Visningar
2 348
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Berätta om dom! Vill så gärna ha en Ridgeback, för dom är så fina. :love: Och verkar trevliga också. Hur är dom med barn? Med andra...
2
Svar
26
· Visningar
7 499
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Någon som har koll på den normala tempen hos en hund. Är en större hund; korsning boxer/bulldog om det spelar någon roll. Frågar för...
Svar
2
· Visningar
2 185
Senast: Spider84
·
Övr. Hund Har nu på senare tid blivit allt mer sugen på en egen hund (familjen har två tyska Wachtlar sedan tidigare) o tycker att Leonbergarna...
Svar
12
· Visningar
2 776
Senast: Moniq
·
Övr. Hund Hur väljer man foder till sin hund, jag menar, vad tittar man på? Jag kan inte det. Tittar man på fett, protein? Skulle vara tacksam på...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Löptik på utställning???? Visst är det väl tillåtet...? Jag skulle vilja veta var det står, dvs hänvisning, har letat på SKK men letar...
2
Svar
29
· Visningar
1 959
Senast: Duvan
·
Hundträning Borde kanske ligga någon annan stans - men då det finns intresserade här så, - Håll till godo...
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: pinky
·
P
Övr. Hund Vi har ett jätteakut :eek: problem och efterlyser hjälp från någon som kan hjälpa till med en parning. Troligtvis om ca 1 vecka...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hej hopp! Nu ska jag och min hund på utställning på långfredagen i Växjö och jag börjar bli riktigt nervös. Det är tio år sen jag...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund fiiin hund... sitt! Sitt sa jag!! http://wtfdog.istheshit.net/
Svar
5
· Visningar
877
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Så för första gången, tänkte jag lägga in lite bilder på min älskade vovve: Gnager på en pinne (mums!) Håller utkik Hoppar...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Matiz
·
M
Övr. Hund Jag är nybliven matte igen! Det var tre år sedan min senaste vovve somnade för gott och jag har inte känt mej redo för en ny förrän nu...
2
Svar
20
· Visningar
1 804
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Har en hund, vi är hans fjärde hem. Men han har varit hos oss i ett och ett halvt år snart, var nio måndader när han kom till oss, och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 291
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp