Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag blir snart helt knäpp!!! :mad: Min hund tar av sig det hela tiden. Och jag sätter på det igen. Jag har ett som jag köpte 1999 med...
2
Svar
20
· Visningar
6 076
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund ni som har tikar, hur tränar ni när tiken löper? jag tycker att det är så jobbigt att inte få gå till hundparken eller till hundskolan...
Svar
5
· Visningar
1 041
Senast: Tippan
·
Övr. Hund idag var det teori, första dagen på hundkursen som komma skall. Mycket positivt intryck fick jag. Det här kan nog bli bra ändå...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: glee
·
Övr. Hund Efter några veckor utan hund är det dags igen....Hämtar min nya hund i morgon och det blir en Irländsk Setter den här gången....:)...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund idag när vi var och skulle röntga höfterna på vår 1 ½ år gamla Golden Retriever tik. Hon har hela tiden varit lite mindre än andra...
Svar
12
· Visningar
6 648
Övr. Hund Min hund har en liten kula/knuta på sitt ena örat. Den är ungefär en ärtas storlek och har helt plötsligt växt ut på högra örat...
Svar
6
· Visningar
4 157
Senast: Enya
·
Övr. Hund Va ute med min hund alldeles nyss o han får fnatt på en hane o börjar vråla. Jag ska ta tag i halsbandet och får tag i munnen så han...
Svar
14
· Visningar
6 144
Senast: _Ishästen_
·
Övr. Hund Hur gick det för alla som var på lilla Stockholm och ställde ut idag? Av våra uppfödningar (3st) fick en cert samt två 1:a pris så...
Svar
19
· Visningar
1 346
Senast: Fnurra
·
P
Övr. Hund Har en 1 ½ årigt(drygt) hane som jämt håller på och slickar min 7 månaders tik i munnen. Hon gapar villigt och han slickar. Till slut...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: prince77
·
Övr. Hund Min JR kille är snart 6 mån (8/4). Han har senaste veckan börjat småskvätta lite här och där (som en hanhund brukar), men jag undrar om...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Milosari
·
Övr. Hund när vi ska klippa hans naglar.. Jag har en söt två-årig mops som får panik när vi ska försöka klippa hans naglar.. Det går helt ok...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jösses vad han växer. Kommer knappt ihåg hans storlek. När folk frågar mig om hur hög han är har jag flera ggr kommit på mig själv med...
2
Svar
21
· Visningar
1 599
Senast: Milosari
·
Övr. Hund En kompis miste för ett tag sen sin gamla L. heeler. Nu har hon tittat runt lite efter en ny hund, men det verkar som de ser helt...
Svar
8
· Visningar
1 570
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Mulle brukar ligga och slicka/gnaga på sin strypkedja och på karbinhakar som är gjorda av metall. Händer oftast när vi åker tåg, bil...
Svar
4
· Visningar
3 316
Senast: Meibla
·
S
Övr. Hund Någon som har någon erfarenhet av detta foder? Det jag läst om det verkar ganska lovande. Jag har hört att det är ett ganska billigt...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Så här mycket tycker min ena och och katt om varandra.[/IMG]
Svar
3
· Visningar
666
Senast: marieka
·
Övr. Hund Ska köpa en dvärgschnauzer i höst... Sitter och funderar på namn. Vet att jag ska kalla henne för Disco men i stamtavlan måste hon ha...
Svar
16
· Visningar
1 231
E
Övr. Hund nu är det så att jag och min sambo efter sommaren äntligen ska förverkliga våran dröm och skaffa oss en pyrenéer. I över ett år nu har...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Hjartagna
·
N
Övr. Hund Jag har alltså två papillon varav den ena är 9 och den andra är 2 år gammal. Unghunden har jag ALLTID varit tok-noga med att verkligen...
Svar
3
· Visningar
1 207
Senast: lady_vip
·
C
Övr. Hund 25 papp för en valp? Hallå? Är det nya modenycken? http://www.blocket.se/view/4596614.htm?caller=ys_s&l=0&c=1&city=0 :confused:
2
Svar
38
· Visningar
2 793
Senast: vendelay
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp