Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Undrar vad ni har för erfarenheter av Doggy Light? Vet att "vanliga" Doggy är spannmålsbaserat och mest "bukfylla" men just Doggy...
Svar
5
· Visningar
2 351
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Berätta om dom! Vill så gärna ha en Ridgeback, för dom är så fina. :love: Och verkar trevliga också. Hur är dom med barn? Med andra...
2
Svar
26
· Visningar
7 506
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Någon som har koll på den normala tempen hos en hund. Är en större hund; korsning boxer/bulldog om det spelar någon roll. Frågar för...
Svar
2
· Visningar
2 186
Senast: Spider84
·
Övr. Hund Har nu på senare tid blivit allt mer sugen på en egen hund (familjen har två tyska Wachtlar sedan tidigare) o tycker att Leonbergarna...
Svar
12
· Visningar
2 780
Senast: Moniq
·
Övr. Hund Hur väljer man foder till sin hund, jag menar, vad tittar man på? Jag kan inte det. Tittar man på fett, protein? Skulle vara tacksam på...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Löptik på utställning???? Visst är det väl tillåtet...? Jag skulle vilja veta var det står, dvs hänvisning, har letat på SKK men letar...
2
Svar
29
· Visningar
1 961
Senast: Duvan
·
Hundträning Borde kanske ligga någon annan stans - men då det finns intresserade här så, - Håll till godo...
Svar
12
· Visningar
1 446
Senast: pinky
·
P
Övr. Hund Vi har ett jätteakut :eek: problem och efterlyser hjälp från någon som kan hjälpa till med en parning. Troligtvis om ca 1 vecka...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hej hopp! Nu ska jag och min hund på utställning på långfredagen i Växjö och jag börjar bli riktigt nervös. Det är tio år sen jag...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund fiiin hund... sitt! Sitt sa jag!! http://wtfdog.istheshit.net/
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Så för första gången, tänkte jag lägga in lite bilder på min älskade vovve: Gnager på en pinne (mums!) Håller utkik Hoppar...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Matiz
·
M
Övr. Hund Jag är nybliven matte igen! Det var tre år sedan min senaste vovve somnade för gott och jag har inte känt mej redo för en ny förrän nu...
2
Svar
20
· Visningar
1 807
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Har en hund, vi är hans fjärde hem. Men han har varit hos oss i ett och ett halvt år snart, var nio måndader när han kom till oss, och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 297
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Hund en härlig vinter dag me mina doggs.... :bump:
Svar
2
· Visningar
854
Senast: SweetOlivia
·
L
Övr. Hund Om ni skulle få nys om någon som vill sälja/göra sig av med sin lilla chihuahua, kan ni inte säga till mig då. Min hund har varit död...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: lill_sessan
·
I
Övr. Hund Är det nån som ger det till sin schäfer som har klåda. och har märkt att det hjälper. ?
Svar
3
· Visningar
641
Senast: linafina
·
Övr. Hund ...min valp i sommar :eek: om besiktningen är ok ska jag hämta honom till veckan och så har jag bestämt att jag ska ställa ut honom i...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Här kommer mera bilder på min valp som är 8 veckor! Laddad! Lite trött Måste vila mig lite Är du klar snart? Kläderna...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: sofia77
·
Övr. Hund Lite bilder från Nikitas valpning. Blev tyvärr bara en hane men ska ta dit en valp från en annan kull imorrn så han slipper vara ensam...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Vad är det för symptom på det?
Svar
3
· Visningar
4 235
Senast: Itchie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp