Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Har ni någonsin fått en sån där känsla att NU..nu jobbar musklerna!? hehe så känner jag ofta då hästen kanske klättrar eller så.. men...
Svar
3
· Visningar
588
Senast: Tibra
·
T
Träning Måste bara få skriva av mig... Jag köpte min drömhäst förra året, efter att ha ridit och tränat honom och arbetat konstant med nh med...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Sammet
·
O
Träning Hej, Har lus läst Bedömningsreglementet för kvaliten men kan inte hitta någonstans om ryttare eller häst måste har löst licens...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Blandrastik
·
S
Träning hej vi har en istadig ponny som är nh tränad med bra resultat flyttar sig undan tryck osv men han kan fortfarande vända bakdelen till...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: Ragatan
·
K
Träning För ungefär 2 veckor sedan fick jag lov att erkänna för mig själv att jag måste göra uppehåll med min ridning tills min rygg blir bättre...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Elviramax
·
Träning Håller på att lägga in en häst med engelskt pass i TDB och blir inte klok.. Det finns microchip nr i passet som jag skrivit in på...
Svar
3
· Visningar
586
Senast: Alexandra_W
·
S
Träning Har haft regntäcke på min pålle när vädret har varit kasst men nu när det varit sol på dagarna tog jag av det (hon har rätt skaplig...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: axel
·
N
Träning Hur ligger det till med ledarskap mot häst egentligen? Om man har ett fungerande ledarskap från marken, kan det då ändå brista när man...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: ang
·
J
  • Låst
Träning Ja, så lyder frågan! :-) vad skiljer dessa skolor åt?
Svar
1
· Visningar
581
Senast: IngelaH
·
T
Träning Jag har en 19 årig D ponny valack som tre gånger när han varit uppspelt stegrat sig mot mig samtidigt som han bockar och skuttar runt...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: toketossan
·
L
Träning Vilka bedömningar finns det för ponnier att ställa upp i? Min vallack fyller 4 år, Vad krävs av en 4-åring? Hur går det till? Kan man...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: mizz_beauty
·
L
Träning När vi transporterade iväg vår 1 åring till hingstbetet gick det lätt att få in honom med då han fick "hela" resturangen när han väl var...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: saffran
·
R
Träning Hej. Jag har en liten C ponny som jag rider. Han är hur go som helst från marken, men när man sitter på ryggen förendras han helt och...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: saen
·
Träning Min 5-åring är igång och växer nu igen....hon är just nu mellan 1.57-1.60.... Hon är några cm högre bak.... Vad gjorde ni/gör ni när...
Svar
1
· Visningar
574
Senast: Alazan
·
A
  • Låst
Träning Jag har bestämt mig att införskaffa en wintec sadel, men eftersom jag helst vill ha en brun (eller new tan) så har jag fastnat för...
Svar
1
· Visningar
574
Senast: IngelaH
·
R
Träning Vet att det finns många trådar om detta, men hoppas ändå att någon orkar läsa detta och vill hjälpa mig! Min medryttarhäst kan vaar...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: Becca85
·
E
Träning håller på och blir knäpp snart.har en arabsto tre år.. hon är jätteduktig kan stå still och lös i stallgången .. stå still i grimma och...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Isca
·
F
Träning Jag har ett arabsto född -89, hon har stått ett tag nu pga. att mitt intresse har varit vacklande. Nu ska hon iaf igång igen och jag ska...
Svar
1
· Visningar
573
Senast: IngelaH
·
F
Träning Jag har en sköthäst som jag sköter nästan varje dag. han står på en ridskola. Har någon något tips på hur jag kan göra för att han ska...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Flipper-4-life
·
V
Träning Jag har två alternativ om hagar med min häst. 1. Hon går kvar i hagen hon har gått i halva vintern. En liten hage som är L formad...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Yoshi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp