Beach 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Woohoo:banana:

Jag tycker det är viktigt att inte sätta för höga mål, för man blir bara besviken och ledsen om det inte håller. Fortsätta med promenaderna och se till att vikten går lite neråt kanske, utan att bestämma x antal kilon? :)

Jag vågar inte ha för höga mål för då kommer det bara slå tillbaka och jag blir förbannad mm när jag inte lyckas. Knäcktes som barn av min mamma att klara hög standard, inte göra besviken osv så har osund syn på detta med mål osv. Så kommer ha som mål komma ut på fler promenader i veckan, fortsätta ha fokus på kosten, rensa ut socker och INTE "råka" äta gluten igen ;)
 
Härligt!!

Ett mål för nästa månad kanske att genomföra ett visst antal träningstimmar? Det behöver ju inte vara ett jättehögt mål, och är enkelt att påverka själv jämfört med en viss viktnedgång (tänker då eftersom kroppen kan samla på sig vätska och sånt som höjer vikten på vågen även om man tappat fett)

Jag ska börja på gymmet igen på måndag. Lät mig få en paus en vecka från gymmet för få in rutinen att gå varje morgon utan att det ska bli kaos i huvudet. Jag har så svårt ändra rutiner, oavsett om de är bra eller dåliga så måste jag ta en sak i taget. Nu börjar det smälta in att promenera på morgonen. Så nu vågar jag lägga på en sak till :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Kropp & Själ Tråden där vi diskuterar träning, hälsa och välmående (fysiskt såväl som psykiskt) i största allmänhet. Här råder absolut ingen...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
84 382
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
77 060
Senast: Mineur
·
  • Låst
Kropp & Själ Här snackar vi om allt som rör träning och hälsa (och lite därtill). Välkommen att hänga på! Vill även poängtera att det inte råder...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
76 745
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp