Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

För första gången nånsin kommer jag kolla! Pär från Hallen gick jag i gymnasiet med, vi var till och med tillsammans i ett par veckor innan vi insåg att vi inte var särskilt intresserade av varandra :D Det ska bli skitkul att se, jag kommer hålla tummarna för att han hittar en bra tjej!
Tjejen från Skåne, med travhästarna, ska också bli kul att se.
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Tjejen från Skåne, med travhästarna, ska också bli kul att se.

Å vad jag hoppas att hon inte kommer hela vägen till inspelning! Jag riskerar ju att hamna i rutan ofrivilligt eftersom jag dagligen åker förbi och nästan dagligen rider förbi.. gaaaaah... vill INTE! Risken att man blir rikskändis som "hon i smutsgröna V70:n" är överhängande.. :crazy:
 
Sv: Årets bönder BSF

Nu har de släppt bilder på årets bönder och en kortare beskrivning av de.

http://www.expressen.se/noje/har-ar-arets-tv-bonder-2/

Det som kändes lite märkligt är att 2 av de bor såpass nära varandra, upplagt för att de ska fatta tycke innan inspelningarna börjar? :p

TV-teamet kanske inte vågar åka runt så mycket i Jämtland så de håller sig på ett litet område?:D:D

För övrigt borde det vara förbjudet att posera på bild med en så ursöt liten killing....:love:
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Åh jo man måste ju kolla i år! Eller jag kollar alltid men just i år blir det extra intressant :D

Jag gick gymnasiet med Marléne och vi delade lägenhet ett tag. Pärs pappa jobbade med min pappa när vi var små och så är han tremänning med min karl.

Och att dom ska fatta tycke för varann dom två är inte så stor risk, dom är nog inte direkt varandras typ om man säger så ;)
 
Sv: Bonde söker fru 2013

. Pärs pappa jobbade med min pappa när vi var små och så är han tremänning med min karl.

Haha, Pärs pappa har även jobbat med min "styvmorfar". Jämtland må vara stort till ytan, men inte så värst stort sett till befolkningsmängd :D
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Nå??? Synpunkter på bönderna?

Själv gillade jag Niklas och Michael, charmiga män!!!;)
 
Sv: Bonde söker fru 2013

*kl*
Pär :) Synd att man är för gammal.. Suck.. Funderar på att skicka ett brev iaf ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
89 213
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 608
Senast: Elina8
·
Relationer Det som började så fantastiskt bra för exakt ett år sedan...verkar ha tagit slut. Kommer någon ihåg historien från ifjol? Han, 52:an...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 144
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp