Bukefalos 28 år!

Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

Pär presenterade precis sin flickvän på facebook, ingen jag kände igen från programmet dock (och inget namn, så jag kunde inte kolla om hon var med :p). Det var iaf inte Sofie, men det var väl rätt uteslutet redan.
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Och skoj med Niklas som hittade sin tjej!!!

Han var min favorit innan det drog igång, kul att han hittade en go tjej (trots att det inte var jag:p)

Alltid härligt med romanser, har tyvärr själv följt programmet dåligt i år:o
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Jag har läst nånstans att tjejen hittat någon, men inte bland breven hon fick.
Och som jag fattade saken så fick gotlänningen väldigt få brev och det blev inget av det.
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Fast jag kan då avslöja att jag mötte den gotländska bonden, som tomte på en julmarknad, och så mötte jag min coach från miroi som presenterade tomten som "sin gubbe" ;) Så jag hade bara velat se det i tv och liksom få det bekräftat :D och framförallt se min piffiga coach på en bondgård :D
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Fast de kanske inte hittade varandra via BSF och då är det väl kanske inte intressant att visa upp i tv...
 
Sv: Bonde söker fru 2013

Hehe, jag lyckades klara mig ifrån sambokilona i 3 år, sen kom det 7 på en gång! O_o De försvann sen igen när jag tog mig i kragen, men det var inte kul :p

Har också klarat mig från sambokilon fram tills 2011 då det totalt blev 17 kilon som sen kom ut i form av en minimänniska på 3 kg ;) Alla 17 kilon är nu borta som tur är!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
89 220
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 608
Senast: Elina8
·
Relationer Det som började så fantastiskt bra för exakt ett år sedan...verkar ha tagit slut. Kommer någon ihåg historien från ifjol? Han, 52:an...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 144
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp