C'mon let's twist again (Ulvlek)

:eek: eh ok nu kändes inte du god längre. Hur har Harrysen spridit misstankar mot mig och LenaH, tvärtom ju?
Inlägget jag citerade?
Bla

Igår skrev Lena att hon är ovillig att rösta på Fio och Kilauea. För mig ser det ut som att hon antingen är ulv tillsammans med dem eller är god som vet något?

Tyckte också Niyamas förslag var bra eftersom QL ju kan vara död så tycker det var smart att samla rösterna och känner mig osäker på Kilauea, möjligen lutandes åt ond tillsammans med Fio (och då även Lena??). Så Niyama kan absolut ha lurat med mig, men jag tyckte resonemanget lät gott.

Kanske inte så mycket mot dig, men mot LenaH iallafall??
 
Men om bsf vill försöka lura med LenaH mot Harrysen kanske det då ändå betyder att det är rätt att rösta på Lobelia.
Nämen det var ju jag som hittade en lucka i mitt resonemang om att Harry måste vara god och då hetsade Bsf och sen kom jag på att luckan inte fanns där. Alltså, jag känner mig som en jävla Enigmamaskin.
 
Men om bsf vill försöka lura med LenaH mot Harrysen kanske det då ändå betyder att det är rätt att rösta på Lobelia.
Det beror ju på hur ställningen ser ut och vilka som är käkade 🤷‍♀️ det känns högst osäkert (tror för båda sidor egentligen) hur det är. Ulvarna har iofs inblick i käken men vet inte om de lyckats
 
Mitt resonemang lät gott, oj vilken misstanke mot mig. Känns som du försöker skapa nåt här. Och med LenaH har hon två alternativ och låter osäker.
Nä, jag försöker inte skapa något. Försökte snabb-analysera Harrysens pga LenaHs tanke. Men det är för tätt inpå DL för att hinna ordentligt, plus att Lenah nu har backat.

Edit. Harrysen var en av tre på min lista för dagen redan, och jag visste att LenaH hade henne på sin lista också.
 
DL4 kl 21.00

12.23 fio röstar på Harrysen
17.22 heffaklumpen röstar på Harrysen
18.13 Harrysen röstar på fio
18.30 Qitis röstar på fio
18.51 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
18.53 LenaH röstar på Lobelia
19.13 Heffaklumpen ändrar röst till Lobelia
19.27 Kilauea röstar på Lobelia
19.59 cirkus röstar på qitis
20.13 lobelia röstar på fio.
20:22 Queenlilith röstar på Harrysen
20.43 Niyama röstar på Lobelia

Lobelia 5
fio 3
Harrysen 2
Qitis 1
Däremot har @bollen__ missat?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 014
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 438
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 207
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 774
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp