TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Välkommen! Jag är själv ny här men kan inte låta bli att skriva :grin:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Hoppas att allt vänder snart..

Apropå snabeldrake, den skulle behöva tas fram här med men just nu finns inte energi till det. Snart får jag sätta koppel på dammtussarna, de har catfight mitt på golvet.

S. Som ska städa på fredag, looooovar!
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

vad du gör så säg inte upp dig själv om du inte är 100% säker på att du har ett jobb.

De är mycket bättre att bli uppsagd än att sluta själv....blir du uppsagd har du fullt skyddsnät ---så var säker på du har jobb-- annars låt dem s'ga upp dig
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

ähh ... detta har inet med den där zumban att göra ju--hmmmpfff som att jämföra gråsten med diamanter ju :eek:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Skönt att du har hästen så du får lite annat att rensa huvudet med:laugh:
och att glädjas åt:love:
Vad ska man göra? Kan inte annat än försöka skicka över lite styrkekramar o hoppas att de gör nån nytta!
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

äsch--- värdsliga saker ju:p vräk upp alla fönster på vid gavel en blåsig dag o vips voila ...nystädat ju :laugh:

tur o otur jämnar alltid ut sig ...ren naturlag..
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Äsch,städning är världsliga ting:angel:
Skit i det,dammbävrarna(jag har såna) går ingenstans........tyvärr:D
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Jag har funderat på om man inte kan instalera tryckluft lite här och där i huset så kan man kanske blåsa ut skiten :angel:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

testa ett par rejäla ullraggsockor....fun:laugh:kar finfint o va varmt de blir
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Undra om det finns dammkatter som håller efter dammråttorna? Knut och Rut gör inget större jobb med dessa råttor iaf.......



Lägger in en Zumbabanan -> :banana:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

God ide:idea:

Glömt dej varje gång jag skrivit,min begynnande senilitet...:D
Men såg att vovve var bättre,de var för väl!:laugh:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Här hemma är det sockarna och hunden som drar in massa spån och andra saker som hör till stallet :D
Dom tar aldrig upp något inne utan kastar bara av sig :mad:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Ja det är så skönt :laugh:
Alltid jobbigt då djuren är sjuka och inte kan tala om vad som inte är bra.
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Jag har bavrar.. men skall forsoka packa upp den nya dammsugaren jag kopte fore jul och ta ett tag med den.. kanske de forsvinner, i alla fall en stund..
OK Zumba weekend hos gubbtjyv.. det later great.. vi kan aka och lara oss allt om korning lol. campa i tradgarden, ta med oss mat och fonsterputsmedel... Men efter Tantcampen och Skagern.. Borja planera herr gubbe, och de som vet ngt om zumba far vara instruktorer.. hahaha
Och jag ar helt amazed.. jag gar ut i stallet och kommer in till 3 sidor.. sheeeeeessh, vi verkligen har inget liv..lol.. ha en bra kvall
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Ja jag vet:cry: samma här..... Å så en skitaktig tant:angel:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Bra förslag!!
Hur går det med korsetten,bortsett ifrån att den gör dej större både upp och nertill och mindre på mitten:p hjälper den?:p
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

ja men är de inte så på alla ställen man har hästar :eek: från ytterdörren leder de ett spår av hö . halm , spån o diveerse oidentifierbara saker...

de trodde ja var signumet på ett sställe med hästar :eek:
 
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5

Tanten är skitaktig här också + att hon har nedärvt det till ungarna :D
Jag funderar på att säga till dotterns handledare på praktiken att hon kollar igenom hennes skor innan hon går hem då hon smugglar med sig strö hem till våran hall :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
119 345
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
126 108
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
117 589
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
141 053
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp