Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

Sett till gårdagens röstning, då Killaloe valde att rösta på mig istället för fio, så är jag rätt övertygad om att hon är ond. Hon har heller inte gjort några större protester mot rollfördelningen jag har fått ihop så då bör hon inte ha den enda rollen jag kan applicera på henne.

Hedinn röstar på Killaloe
 
Jag röstar direkt så är det gjort

Inget har fått mig att ändra uppfattning efter gårdagen
Känns som jag fått rätt i mitt pusslande så står kvar vid att Niyama och Hedinn torde vara goda enligt det jag resonerade om igår
Om inte annat så har inte killaloe protesterat mot de roller jag vill sätta dem på så då finns det endast EN roll kvar till henne i spelet
Och den innebär att hon måste vara bepälsad :p
Dags att komma till rakning!:D
quarter4ever röstar på Killaloe
 
Jamen jag trodde du var ond. ;) Det var ju ett fullt ärligt utspel från min sida efter den uppdateringen. :o
Vad? Du trodde hon var demon, d v s den roll du själv hade?:rofl: För det var @Habina s alternativa roll i diskussionerna runt den där DL:n. Delfinläget måste varit på tidigare oanade nivåer.:p

Det var i alla fall väldigt underhållande när jag vaknade och läste igenom en radda av inlägg med DL-ångest. @Niyama ville bli käk, @LindgrenV ville bli bältad o s v. Och mitt i alltihop du som just då inte riktigt verkade vara på delfin-nivå (de är intelligenta djur!) utan snarare hängde med fiskarna som delfinerna käkar.:cool:
 
Här vaknar jag och ser att jag håller på att bli lynchad. Bara för sakens skull lägger jag en röst på Hedinn då, gör jag tror ju såklart att hon är ond och försöker dreva mot mig.

Killaloe röstar på Hedinn
 
Hm om inte Hedinn är röstfifflare så måste Killa vara det. Så egentligen vore det smart att rösta på Hedinn för att då avgör röstfifflarens dolda?
 
Blir nojig av att H och Q bara verkar luta sig tillbaka nu, men Killa hade väl ansträngt sig mer för att få nån att ändra om hon var röstfifflare? För då hade det ju räckt att en ändrade. Iofs kan Q vara ulven.
 
Hm om inte Hedinn är röstfifflare så måste Killa vara det. Så egentligen vore det smart att rösta på Hedinn för att då avgör röstfifflarens dolda?
Smart tänkt! Önskar lite att jag kommit på det själv. :p Men Killa borde ha protesterat och försökt mer om hon hade nån annan roll. :)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 277
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 041
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 729
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp