Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

Jag var så säker på @Lobelia för hon brukar alltid misstänka mig, så när hon höll mig som god ganska tidigt trodde jag att det var för att luras :o ja, jag blir nojig när nån håller mig som god utan nån uppenbar anledning.
 
Grattis goda! Och @Lobelia vilket tålamod du haft genom leken, det måste varit skittråkigt att vara så drevad (ber om ursäkt för det :o ), men så himla snyggt spelat av dig.
Ja verkligen, att du lyckades hålla humöret i schack är för mig en gåta, jag hade fetruttnat! :bow:

Dessutom var du den enda som trodde på mig ang att jag inte ville lyncha Paddi DL1 och att min uppkoppling dog, det betydde en del för jag skulle aldrig hitta på irl-ursäkter i en lek. :)
 
Ja verkligen, att du lyckades hålla humöret i schack är för mig en gåta, jag hade fetruttnat! :bow:

Dessutom var du den enda som trodde på mig ang att jag inte ville lyncha Paddi DL1 och att min uppkoppling dog, det betydde en del för jag skulle aldrig hitta på irl-ursäkter i en lek. :)
Fast att inte vilja lyncha någon är ju lite svårt att ta som IRL-ursäkt? För lynchen handlar ju just om leken.
 
Den biten var jag övertygad om, det kunde lika gärna varit att @Niyama jagat två goda eller en god och en ond där. Rena turen för henne och oss att ni båda satt i lyan.
Eh tur? Det fanns rätt mycket som jag tyckte talade för deras ondhet, det var inte direkt så att den kommentaren var avgörande när jag misstänkte dom.
 
Ja verkligen, att du lyckades hålla humöret i schack är för mig en gåta, jag hade fetruttnat! :bow:

Dessutom var du den enda som trodde på mig ang att jag inte ville lyncha Paddi DL1 och att min uppkoppling dog, det betydde en del för jag skulle aldrig hitta på irl-ursäkter i en lek. :)
Alltså att jag trodde på det var att det absolut inte fanns något att ljuga om där, det var inget att gråta över om jag blev lynchad istället för dig där.
 
Och tack @quarter4ever för att du förstod mitt roll-teoriande och svarade så att jag kunde placera dig. :bow: Var lite nervös först att ingen skulle fatta och att det skulle slå mot mig istället. :p
min första reaktion var som Niyamas hm hon försöker vara bybo!!
Så då fivk jag det till att antingen fanns det bara en ulv kvar och det var sant eller så var du ulv!
Men sedan läste jag mer noggrant vad du skrivit så då blev det uppenbart att du var röstfifflare!
Och jag tyckte jag svarade bra tillbaka själv- funderade på hur jag skulle formulera mig för iom att jag greppade din roll så fattade jag ju att niyama var ängeln också
 
För övrigt vill jag citera @Paddington från den där leken som länkades till tidigare.... :angel:
:mad: flera var ju så tysta av sig, nån måste ju driva på det hela. Och jag var ju snäll att se till att du blev lynchad :angel: natt 3 skrev jag till LL att du är nog jävligt trött på mig så jag hade en känsla av att det var bäst att skydda mig själv då :p
 
Fast den leken nådde ju över 100 inlägg :o
2000 på 4 dagar. ;)

Men det blir faktiskt lite väl när två spelare står för nästan halva leken, det går inte att gå igenom så många inlägg till slut och man hittar inte vad man söker och då ids iaf jag inte riktigt teoria om dem.
 
2000 på 4 dagar. ;)

Men det blir faktiskt lite väl när två spelare står för nästan halva leken, det går inte att gå igenom så många inlägg till slut och man hittar inte vad man söker och då ids iaf jag inte riktigt teoria om dem.
jag låg ju efter dig från start ju tror tom jag inte låg mer än 4-5 fram till dag 3 - det var inte förrän du lynchades som jag kunde gå förbi dig?
Så möjligen blev det tufft för dina lyakamrater som var kvar i leken men inte för dig - du var ju liksom redan död när jag började få tid att leka mer än bara på kvällarna typ.
 
2000 på 4 dagar. ;)

Men det blir faktiskt lite väl när två spelare står för nästan halva leken, det går inte att gå igenom så många inlägg till slut och man hittar inte vad man söker och då ids iaf jag inte riktigt teoria om dem.
Problemet är ju när ingen skriver. Några dagar låg jag ju lågt och sen konstaterade jag att jag redan redogjort för hur jag tänkte men precis som Q ville se mer av andra. Sen blir det ganska många inlägg av mig för att jag inte samlar alla citat och frågor i ett inlägg utan citerar en åt gången, särskilt från mobilen, så det blir många korta.
 
Jag var så säker på @Lobelia för hon brukar alltid misstänka mig, så när hon höll mig som god ganska tidigt trodde jag att det var för att luras :o ja, jag blir nojig när nån håller mig som god utan nån uppenbar anledning.
Det är just för att du lek efter lek fått mig lynchad trots jag är god och gärna i DL1 som jag höll dig för god. Du startar inte drev mot mig om du är ond, bara när du är god. Jag kom ihåg det under förra leken hade nästan glömt det. Det var så länge sedan vi lekte och leken innan var jag redan godförklarad när jag hoppade in.
 
Det är just för att du lek efter lek fått mig lynchad trots jag är god och gärna i DL1 som jag höll dig för god. Du startar inte drev mot mig om du är ond, bara när du är god. Jag kom ihåg det under förra leken hade nästan glömt det. Det var så länge sedan vi lekte och leken innan var jag redan godförklarad när jag hoppade in.

Jo, jag brukar tycka att du gör skumma saker oavsett min roll men om jag vet att du är god så driver jag väl inte lika hårt, som jag skrev tidigare ang. LenaH så backar jag om nån känner sig jagad om jag inte verkligen tror att den är ond (och jag är god).
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 453
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 889
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 534
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 176
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp